Nomeamento e data de exame de dous oficiais segunda "mantemento de equipamento municipais"
DONA IRENE SUÁREZ LÓPEZ, SECRETARIA DO EXCMO. CONCELLO DE TUI,
CERTIFICA: Que por parte desta Alcaldía, con esta mesma data, dictouse a seguinte:
"RESOLUCIÓN DA ALCALDÍA.- En relación co proceso selectivo para a contratación laboral temporal a tempo completo de 2 OFICIAIS SEGUNDA "MANTEMENTO DE EQUIPAMENTOS MUNICIPAIS" do Plan de Emprego Municipal do Concello de Tui,
RESOLVO:
1º.- Designar ó Tribunal que estará formado polas seguintes persoas:
Presidente: *D. José María Melero González (titular).
*D. Jesús Fernández Dios (suplente).
-Vocais:
*D. Evaristo Rodríguez Castiñeira (titular).
*Dna Amalia González Solla (suplente).
*D. Manuel Fernández Fernández (titular).
*D. Benito Morais Carballo(suplente).
*D. Germán Souto Presa (titular).
*Dna. María Jesús Blanco Martínez (suplente).
-Secretario:
*Dna. Ceferina Saa Rodríguez (titular).
*D. José Blanco Lago (suplente).
2º.- Declarar admitidos a tódolos aspirantes presentados.
3º.- Convocar, ó Tribunal e aos aspirantes para o vindeiro martes día 15 de marzo de 2011, ás 10:00 horas nas dependencias do Centro de Formación, sito en Gandara-Guillarei, s/n.
E para que así conste, expido a presente, de orde e co visto e prace do Sr. Alcalde, en Tui, a once de marzo de dous mil once.
Visto e Prace
O ALCALDE