Perfil do Contratante
CONTRATACION DE EXPLOTACION DE QUIOSCO EN LOCAL DAS PISCINAS MUNICIPAIS.
Data de fin de prazo:2012-07-12 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
ACORDO XUNTA DE GOBERNO LOCAL DE 12-07-2012 DE ADXUDICACIÓN CONTRATO DE EXPLOTACIÓN DE QUIOSCO DE PISCINAS MUNICIPAIS.- Presentada a documentación aos efectos do establecido no art. 64 do Texto Refundido da Lei de Contratos e prego de cláusulas administrativas, a Xunta de Goberno Local adoptou o seguinte acordo: 1º.- Adxudicar a explotación de quiosco de piscinas municipais a Dª Marta Campos Morais, DNI 76905863G, con enderezo en Porriño, rúa Antonio Palacios, nº 64-Torre II-2ºA, polo cánon ofrecido de 700,00€, impostos incluídos, ao se-la proposta máis vantaxosa das presentadas. 2º.- A formalización do contrato, de conformidade co art. 156 do TRLCSP realizarase no prazo máximo de quince días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación desta resolución. 3º.- De conformidade co estipulado no art. 153 do TRLCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo e publicarase no Perfil do Contratante da páxina web do concello (www.concellotui.org). Así mesmo, de conformidade co art. 154 do TRLCSP, a formalización dos contratos cunha contía igual ou superior ás cantidades indicadas no art. 138.3 do TRLCSP publicaranse no Perfil do Contratante.
ASISTENCIA TECNICA PARA DESENVOLVEMENTO E TRAMITACIÓN DE EXPEDIENTES OFICINA MUNICIPAL DE REHABILITACION-PORTELOS UNICOS DE INFORMACION E XESTION DO PLAN DE VIVENDA E OUTRAS ACTUACIONS DAS POLITICAS DE VIVENDA.-
Data de fin de prazo:2012-06-01 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
Acordo de adxudicación Xunta de Goberno Local de 31 de maio 2012. "(...) 1º.- Adxudicar a D. Alberto Gómez López, DNI 10847525N, con enderezo na rúa Gondomar, nº 42-2ºD, cp 36740 Tomiño, a contratación do contrato de "Asistencia Técnica para o desenvolvemento e tramitación de expedientes en materia de reahbiitación da oficina municipal de Rehabilitación-Portelos Unicos de información e xestión do Plan de Vivenda e rehabilitación e doutras actuacións das políticas de vivenda polo prezo total de 18.000,00€, IVE incluído, e como mellora nonúmero de horas de prestación do servizo as que se indican na proposta económica presentada. 2º.- A formalización do contrato, de conformidade co art. 156 do TRLCSP realizarase no prazo máximo de quince días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación desta resolución. 3º.- De conformidade co estipulado no art. 153 do TRLCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo e publicarase no Perfil do Contratante da páxina web do concello (www.concellotui.org). Asi mesmo, de conformidade co art. 154 doTRLCSP, a formalización dos contratos cunha contía igual ou superior ás cantidades indicadas no art. 138.3 do TRLCSP publicaranse no Perfil do Contratante do órgano de contratación."
CONTRATACIÓN DE CONCESIÓN DO SERVIZO DE AXUDA NO FOGAR, MODALIDADE DEPENDENTES VALORADOS E PRESETACIÓN BÁSICA.
Data de fin de prazo:2012-08-06 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
RESOLUCIÓN DA ALCALDIA Presentada documentación requirida pola empresa proposta para adxudicación do contrato de "Concesión do Servizo de Axuda no Fogar, modalidade dependentes valorados e prestación básica", esta Alcaldía, avogando a competencia delegada na Xunta de Goberno Local mediante resolución da Alcaldía de data 4 de xullo de 2011, por razóns de urxencia e en virtude do artigo 14 da Lei 30/92, RESOLVE: 1º.- Adxudicar á empresa "CLECE, S.A.", CIF A80364243, con enderezo en Vía da Hispanidade, nº 68-baixo, cp 36203 Vigo, a contratación da "CONCESIÓN DO SERVIZO DE AXUDA NO FOGAR, MODALIDADE DEPENDENTES VALORADOS E PRESTACIÓN BÁSICA", polo prezo ofertado de 12,94 €/hora, máis IVE, e coas melloras que se indican na proposta, ao se-la oferta máis vantaxosa das presentadas e de conformidade co informe técnico emitido. 2º.- A formalización do contrato, de conformidade co art. 156 do TRLCSP realizarase no prazo máximo de quince días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación desta resolución. 3º.- De conformidade co estipulado no art. 153 do TRLCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo e publicarase no Perfil do Contratante da páxina web do concello (www.concellotui.org). Así mesmo, de conformidade co art. 154 do TRLCSP, a formalización dos contratos cunha contía igual ou superior ás cantidades indicadas no art. 138.3 do TRLCSP publicaranse no Perfil do Contratante. Tui, 19 de xullo de 2012. O ALCALDE Asdo. Moisés Rodríguez Pérez.
SUBMIISTRO DE GASOLÉO "A" PARA VEHÍCULOS E MÁQUINAS DO PARQUE DE MAQUINARIA.
Data de fin de prazo:2012-03-26 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
A Xunta de Goberno Local, en sesión celebrada o día 22 de marzo de 2012, e no asunto da Orde do Día referente a CONTRATACIÓN, adoptou o seguinte acordo co tenor literal que se indica: "Adxudicación contrato de subministro de Gasóleo "A" para abastecer ós vehículos e máquinas do Parque de Maquinaria durante o exercicio 2012.- Acordado na Xunta de Goberno Local, en sesión realizada o 8 de marzo 2012, requirir ó licitador que presentou a única oferta económica para a contratación do referido subministro e unha vez que a empresa presentou a documentación requirida, a Xunta de Goberno Local, por unanimidade, adoptou o seguinte acordo: 1º.- Adxudicar á empresa " CEPSA COMERCIAL NOROESTE, S.L.", CIF B24325557, con enderezo social en León, Avda. Reyes Leoneses, nº 14-5ª planta, e na súa representación D. Juan Antonio Herranz Leniz, DNI 16031692W, a contratación do subminsitro de Gasóleo "A" para abastecer ós vehículos e máquinas do Parque de Maquinaria durante o exercicio 2012, polo prezo do parámetro DELTA, en función da fórmula indicada na cláusula 6ª do prego de condicións administrativas, de 0,05999 €/l, ata un máximo de 60.000,00€, impostos incluídos; como licitador que presentou a única proposta económica e conforme ós criterios de adxudicación establecidos no prego de condicións aprobado. 2º.- A formalización do contrato, de conformidade co art. 156 do TRLCSP realizarase no prazo máximo de quince días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación desta resolución. 3º.- De conformidade co estipulado no art. 153 do TRLCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo e publicarase no Perfil do Contratante da páxina web do concello (www.concellotui.org). Así mesmo, de conformidade co art. 154 do TRLCSP, a formalización dos contratos cunha contía igual ou superior ás cantidades indicadas no art. 138.3 do TRLCSP publicaranse no Perfil do Contratante." Tui, 26 de marzo 2012. O ALCALDE
CONTRATACIÓN POLIZAS DE SEGUROS DE EDIFICIOS MUNICIPAIS, REPONSABILIDADE CIVIL-PATRIMONIAL E AREA PANORAMICA.-
Data de fin de prazo:2012-04-27 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
Acordo de adxudicación do contrato de pólizas de seguro de “Edificios Municipais, Responsabilidad Civil-Patrimonial e Edificio Área Panorámica" adoptado na Xunta de Goberno Local de 04/04/2012. Acordado na Xunta de Goberno Local, en sesión realizada o 8 de marzo 2012, requirir ó licitador que presentou a proposta económica máis vantaxosa para a contratación do referido servizo e unha vez que a empresa presentou a documentación requirida, a Xunta de Goberno Local adoptou por unanimidade o seguinte Acordo: 1º.- Adxudicar á empresa " ZURICH INSURANCE PLC, Sucursal de España.", CIF W0072130H, con enderezo en rúa Agustín de Foxá, nº 27, CP 28036 Madrid, e na súa representación D. Manuel Luna Menéndez, DNI 02494162L, a contratación das pólizas de seguro de "Edificios Municipais, Responsabilidade Civil-Patrimonial e edificio Area Panorámica" polo prezo ofertado de 29.767,64€ impostos incluídos, de conformidade co indicado na proposta económica presentada e de acordo co prego de cláusulas administrativas aprobado. 2º.- A formalización do contrato, de conformidade co art. 156 do TRLCSP realizarase no prazo máximo de quince días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación desta resolución. 3º.- De conformidade co estipulado no art. 153 do TRLCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo e publicarase no Perfil do Contratante da páxina web do concello (www.concellotui.org) e publicarse no Boletín Oficial da Provincia. Así mesmo, de conformidade co art. 154 do TRLCSP, a formalización dos contratos cunha contía igual ou superior ás cantidades indicadas no art. 138.3 do TRLCSP publicaranse no Perfil do Contratante.
ADQUISICIÓN PARCELA "A LAGARTEIRA" SITA EN PAZOS DE REIS.
Data de fin de prazo:2011-12-20 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
ACORDO XUNTA DE GOBERNO LOCAL 15/12/2011 DE: "ADXUDICACIÓN DE ADQUISICIÓN DE PARCELA DENOMINADA "A LAGARTEIRA" SITA EN PAZOS DE REIS, A TÍTULO ONEROSO, POR PROCEDEMENTO NEGOCIADO (CUN ÚNICO ADXUDICATARIO)”.- Acordado na Xunta de Goberno Local, en sesión realizada o 1 de decembro 2011, requirir ó licitador que presentou a oferta para adquisición da referida parcela e unha vez que pola entidade relixiosa "INSTITUTO DE LOS HERMANOS MARISTAS DE LA ENSEÑANZA O HERMANITOS DE MARIA" se deu cumprimento ó requirimento do Concello , a Xunta de Goberno Local, por unanimidade, adoptou o seguinte acordo: 1º.- Adxudicar a adquisición da parcela denominada "A Lagarteira", sita en Pazos de Reis- A Lagarteira, cunha superficie de 14.870,06 m2, referencia catastral 36055A051001700000UL (Polígono: 51 Parcela: 170), para o seu destino a EQUIPAMENTOS DO CONCELLO, e se procede á compra polo importe de 624.542,52€ á entidade relixiosa "INSTITUTO DE LOS HERMANOS MARISTAS DE LA ENSEÑANZA O HERMANITOS DE MARIA"- Provincia Maristas Compostela, CIF R2400554H, con enderezo fiscal en Avda. Oviedo, nº 2, cp 24008 León e ós efectos de notificacións en Valladolid , Avda. de Madrid, nº 66, de conformidade coa proposta económica presentada pola referida entidade e prego de cláusulas administrativas que rexe a contratación. 2º.- Se procederá á formalización de escritura pública de compraventa da referida parcela, de conformidade co art. 140 da LCSP . 3º.- Ao abeiro do estipulado no art. 137 da LCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo e publicarase no Perfil do Contratante da páxina web do concello (www.concellotui.org). Así mesmo, de conformidade co art. 138 da Lei 34/2010, a formalización dos contratos cunha contía igual o superior ás cantidades indicadas no art. 122.3 da LCSP publicaranse no Perfil do Contratante. Tui, 15 de decembro 2011.-
SUBMINISTRO, NA MODALIDADE DE ALUGUER, DE "ILUMINACIÓN E ARCOS ORNAMENTAIS PARA AS FESTAS DE NADAL 2011-2012"
Data de fin de prazo:2011-12-09 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
RESOLUCIÓN DA ALCALDIA Na Xunta de Goberno Local de 17 de novembro 2011 acordouse autorización de gasto e aprobación dos pregos de prescricións técnicas e administrativas para a licitación da contratación de subministro, na modalidade de aluguer, da "ILUMINACIÓN E ARCOS ORNAMENTAIS PARA AS FESTAS DE NADAL 20011-20012", invitándose a tres empresas para a realización do obxecto do contrato. Unha vez remitida invitación, se presenta unha única proposta da empresa CREACIONES LUMINOSAS, SL. Con data 2 de decembro 2011 se emite resolución da Alcaldía ós efectos de requirir á empresa "CREACIONES LUMINOSAS, SL" , CIF B36351484, con enderezo en Tui, rúa Foxo, nº20 cp 36700, como licitador que presentou a única proposta para ser adxudicatario do contrato, para presentación de documentación xustificativa de estar ó corrente das subas obrigas tributarais e coa Seguridade Social, Xunta de Galicia e Concello de Tui, de conformidade co artigo 135.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público. Unha vez que pola empresa proposta presentouse a documentación requirida, e dada a urxencia da contratación pola data na que nos atopamos, esta Alcaldía, avogando a competencia delegada na X.G.L.mediante Resolución da Alcaldía de data 4 de xullo de 2011, por razóns de urxencia e en virtude do artigo 14 da lei 30/92, RESOLVE: 1º.- Adxudicar á empresa " CREACIONES LUMINOSAS, SL", CIF B36351484, con enderezo en Tui, rúa Foxo, nº 20, cp 36700 Tui, a contratación do subminsitro, na modalidade de aluguer, da "ILUMINACIÓN E ARCOS ORNAMENTAIS NAS FESTAS DO NADAL 2011-2012" polo importe total de 29.972,00€ (Orzamento base: 25400,00€. Cantidade correspondente ó IVE: 4.572,00€), como licitador que presentou a única proposta e conforme ós criterios de adxudicación establecidos no prego de condicións aprobado. 2º.- A formalización do contrato, de conformidade co art. 140 da LCSP realizarase no prazo máximo de quince días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación desta resolución. 3º.- De conformidade co estipulado no art. 137 da LCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo e publicarase no Perfil do Contratante da páxina web do concello (www.concellotui.org). Así mesmo, de conformidade co art. 138 da Lei 34/2010, a formalización dos contratos cunha contía igual o superior ás cantidades indicadas no art. 122.3 da LCSP publicaranse no Perfil do Contratante. Tui, 5 de decembro 2011. O ALCALDE. Asdo: Moisés Rodríguez Pérez.
AMPLIACION DA HUMANIZACIÓN E MELLORA DA ACCESIBILIDADE Ó CENTRO COMERCIAL ABERTO DE TUI. RÚA COLON E RÚA MARTINEZ PADIN.
Data de fin de prazo:2011-10-03 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
1.- Entidade adxudicadora: a ) Organismo: Concello de Tui. b) Dependencia que tramita o expediente: Secretaría - Contratación. 2.- Obxecto do contrato: Tipo de contrato: Contrato de OBRA. 3.- Tramitación, procedemento e forma de adxudicación: Tramitación: Ordinaria, Procedemento: Negociado sen publicidade en razón da súa contía. 4.- Título: Ampliación da humanización e mellora da accesibilidade ó Centro Comercial Aberto de Tui. Rúa Colón e rúa Martínez Padín. 5.- Orzamento de licitación: Orzamento base: 152447,55€. IVE 18% 27440,56€. Importe total: 179888,11€. 6.- Duración do contrato: 5 meses, 7.- Adxudicación: a) Xunta de Goberno Local: 25/08/2011. b) Contratista adxudicatario: "ALTRASAN, SL", CIF: B36303956. c) Nacionalidade: Española. d) Importe de adxudicación: Orzamento base: .152.203,39€. IVE 18% : 27396,61€. Importe total: 179600,00€. 8.- Sinatura do Contrato: 30/09/2011.-
HUMANIZACION DO CONTORNO DO CENTRO CULTURAL DE RANDUFE
Data de fin de prazo:2011-08-26 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
Acordo de adxudicación Xunta de Goberno Local de 25/08/2011.- Procedemento : Negociado sen publicidade en razón da súa contía. ADXUDICACIÓN "HUMANIZACIÓN DO CONTORNO DO CENTRO CULTURAL DE RANDUFE".- Acordado na Xunta de Goberno Local, en sesión realizada o 12 de agosto de 2011, requirir ó licitador que presentou a oferta económica máis vantaxosa para a contratación do referido equipamento (obra e subministro) e unha vez que a empresa presentou a documentación requirida, a Xunta de Goberno Local adoptou o seguinte acordo: 1º.- Adxudicar á empresa " ALTRASAN, SL", CIF B36303956, con enderezo en Guillarei-Gándara, nº 5, cp 36720 Tui, a contratación da “HUMANIZACIÓN DO CONTORNO DO CENTRO CULTURAL DE RANDFE" polo importe total de 57820,00€ (Orzamento base: 49000,00€. Cantidade correspondente o IVE: 8.820,00€), como licitador que presentou a oferta máis vantaxosa e conforme ós criterios de adxudicación establecidos no prego de condicións aprobado. 2º.- A formalización do contrato, de conformidade co art. 140 da LCSP realizarase no prazo máximo de quince días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación desta resolución. 3º.- De conformidade co estipulado no art. 137 da LCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo e publicarase no Perfil do Contratante da páxina web do concello (www.concellotui.org). Así mesmo, de conformidade co art. 138 da Lei 34/2010, a formalización dos contratos cunha contía igual o superior ás cantidades indicadas no art. 122.3 da LCSP publicaranse no Perfil do Contratante.
"DOCENCIA PARA A IMPARTICIÓN DAS ACCIÓNS FORMATIVAS DE FORMACIÓN OCUPACIONAL “OPERACIÓNS DE FONTANERÍA E CALEFACCIÓN-CLIMATIZACIÓN DOMÉSTICA. IMAI0108” E “OPERACIÓNS AUXILIARES DE MONTAXE DE REDES ELÉCTRICAS. ELEE0108"
Data de fin de prazo:2011-07-11 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
1.- Entidade adxudicadora: a) Organismo: Concello de Tui. b) Dependencia que tramita o expediente: Secretaría-Contratación. 2. Obxecto do contrato: a) Tipo de contrato: Contrato de SERVIZO 3. Tramitación, procedemento e forma de adxudicación: a) Tramitación: Ordinaria. b) Procedemento: Negociado sen publicidade. 4.- Título: "DOCENCIA PARA A IMPARTICIÓN DAS ACCIÓNS FORMATIVAS DE FORMACIÓN OCUPACIONAL "OPERACIONS DE FONTANERIA E CALEFACCION-CLIMATIZACIÓN DOMÉSTICA. IMAI0108" E "OPERACIONS AUXILIARES DE MONTAXE DE REDES ELÉCTRICAS. ELEE0108". 5.- Orzamento base de licitación: 44512,00. IVE: EXENTO. Importe total: 44512,00. 6.- Adxudicación: a) Resolución da Alcaldía de 8 de xullo 2011. b) Contratista adxudicatario: NORFORMACIÓN, S.L., CIF B36343218. c) Nacionalidade: Española. d) Importe da adxudicación: 35952,00€ . 7.- Formalización do contrato con data 11/07/2011 8.- Publicación adxudicación definitiva no Perfil do Contratante 08/07/2011
INSTALACION DE ALUMEADO NA PISTA DE ATLETISMO "A MACOCA"
Data de fin de prazo:2011-06-23 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
1.- Entidade adxudicadora: a) Organismo: Concello de Tui. b) Dependencia que tramita o expediente: Secretaría-Contratación. 2. Obxecto do contrato: a) Tipo de contrato: Contrato de SUBMINISTRO. 3. Tramitación, procedemento e forma de adxudicación: a) Tramitación: Ordinaria. b) Procedemento: Negociado sen publicidade. c) Forma de adxudicación: Varios criterios de adxudicación. 4.- Título: " INSTALACIÓN DE ALUMEADO NA PISTA DE ATLETISMO "A MACOCA". 5.- Orzamento base de licitación: 50.359,72€. IVE: 9.064,75€. Importe total: 59.424,47€. 6.- Adxudicación: a) Xunta de Goberno Local : 03/06/2011. b) Contratista adxudicatario: IDELNOR-PROYECTOS, GESTION Y SERVICIOS, SL, NIF: B36585446 c) Nacionalidade: Española. d) Importe da adxudicación: 44.958,00€ ( Orzamento base: 38100,00. IVE: 6858,00€) 7.- Formalización do contrato con data 23/06/2011 8.- Publicación adxudicación definitiva no Perfil do Contratante 20/06/2011
SERVIZO DE "TRANSPORTE E BALEIRADO DE RESIDUOS PROCEDENTES DO PUNTO LIMPO".-
Data de fin de prazo:2011-07-01 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
1.- Entidade adxudicadora: a) Organismo: Concello de Tui. b) Dependencia que tramita o expediente: Secretaría-Contratación. 2. Obxecto do contrato: a) Tipo de contrato: Contrato de SERVIZO. 3. Tramitación, procedemento e forma de adxudicación: a) Tramitación: Ordinaria. b) Procedemento: Negociado sen publicidade. c) Forma de adxudicación: Baixa no prezo 4.- Título: " SERVIZO DE TRANSPORTE E BALEIRADO DE RESIDUOS PROCEDENTES DO PUNTO LIMPO". 5.- Orzamento base de licitación: 31481,48€. IVE: 2518,52€. Importe total: 34000,00€. 6.- Adxudicación: a) Xunta de Goberno Local : 03/06/2011. b) Contratista adxudicatario: GONZALEZ COUCEIRO, SL, NIF: B36179299 c) Nacionalidade: Española. d) Importe da adxudicación: 32292,00€ ( Orzamento base: 29900,00. IVE: 2392,00€) 7.- Formalización do contrato con data 15/06/2011 8.- Publicación adxudicación definitiva no Perfil do Contratante 14/06/2011