O tribunal reunido o 19/12/2024 realizou o sorteo para resolver os desempates de puntuacións e establecer a orde na lista de reserva, co seguinte resultado
O tribunal reunido o 19/12/2024 realizou o sorteo para resolver os desempates de puntuacións e establecer a orde na lista de reserva, co seguinte resultado
O tribunal reunido o 19/12/2024 realizou o sorteo para resolver os desempates de puntuacións e establecer a orde na lista de reserva, co seguinte resultado
O tribunal reunido o 19/12/2024 realizou o sorteo para resolver os desempates de puntuacións e establecer a orde na lista de reserva, co seguinte resultado.
Con data 04/12/2024 reuniuse o tribunal para resolver as alegacións ás puntuacións da fase de concurso do proceso de selección dunha praza de AUXILIAR ADMINISTRATIVO persoal laboral por CONCURSO-OPOSICIÓN dentro do proceso de ESTABILIZACIÓN DO EMPREGO TEMPORAL. Elévanse a definitivas as puntuacións provisionais, e realízase o chamamento para o proba práctica da fase de oposición para o día 15 de xaneiro de 2024, ás 11:30 no Centro municipal de formación de Tui.
Finalizado o proceso de selección dunha praza de AUXILIAR DE CULTURA laboral fixo
O Concello de Tui, ten aberto o proceso selectivo para dúas prazas de auxiliar administrativo (funcionario de carreira), unha delas reservada a persoas que acrediten discapacidade, para o cal publicarónse as bases xerais e específicas, falla por publicar o anuncio das bases no DOGA e no BOE, sendo este último o que marca o inicio do prazo de presentación de instancias.
Finalizado o prazo de alegacións sen que se presentase algunha, as puntuacións provisionais consideránse definitivas, o día 22/03/2023 o tribunal realizou o sorteo para solventar o desempate entre as dúas candidatas con mais puntuación, e propuxo a candidata a contratar.
Mediante resolución da Concellería delegada de persoal de data 24/03/2023 se aceptou a proposta do tribunal e se requiriu a documentación necesaria para contratar, a aspirante dispón de 3 días hábiles para presentar a mesma (prazo que finaliza o martes día 28/03/2023)
Con data de 04/09/2023 se publicou anuncio da resolución de ofrecemento de nomeamento interino dun auxiliar de arquivo e biblioteca a tempo parcial, asemade se remitiu correo electrónico a cada un dos aspirantes que integran a lista de reserva. Os aspirantes dispoñen de 2 días hábiles (ata o mércores día 06/09/2023) para aceptar ou rexeitar o ofrecemento.
Mediante Resolución da Alcaldía de data 18/09/2024, se propuxo a aspirante María Belen Navarro Ortigosa para o nomeamento interino coma auxiliar administrativo vinculado a substitución de Dona Patricia Gradín Fernández, a aspirante dispón de 24 horas hábiles para presentar a documentación necesaria para o seu nomeamento.
Mediante Resolución da Concellería delegada de persoal se aceptou a proposta do tribunal e se require os candidatos a documentación necesaria para a súa contratación. Os aspirantes dispoñen de dous días hábiles para presentar a mesma.
Finalizado o proceso de selección para o nomeamento de funcionario de carreira da praza de auxiliar de arquivo e biblioteca, mediante Resolución da Concellaría delegada de persoal se aprobou a lista de reserva, para cuxo seguemento se abriu un proceso dentro da pestana de emprego público/bolsas de traballo/listaxes de reserva da paxina web municipal (prema aquí)
Mediante Resolución da Alcaldía de data 28/03/2022 contratou laboral temporal dun auxiliar administrativo vinculada a subvención do Plan Concellos 2022 da Deputación de Pontevedra..