Facebook Twitter Vimeo Instagram Youtube

O alcalde de Tui abordou con representantes de CCOO a necesidade de mellorar as conexións ferroviarias dende a cidade

9/03/2022

Coincidiron en sinalar amais que é urxente a recuperación da parada comercial de trens na estación de Tui

O alcalde de Tui, Enrique Cabaleiro, reuniuse co sector ferroviario de CCOO para abordar as melloras do servizo ferroviario.  En concreto recibiu na casa do concello a Juan Gómez e Antón Conde, representantes de Renfe e Adif, respectivamente. Este encontro forma parte da rolda de contactos que CCOO está a manter cos alcaldes e alcaldesas dos municipios próximos á liña Atlántica e do Miño.

Un encontro no que se puxo de manifesto a necesidade de ampliar, nas áreas fronteirizas, os servizos ferroviarios de proximidade para asegurar a conexión-continuidade cos trens de Longa Distancia e Media Distancia do Eixo Atlántico e Portugal.

Enrique Cabaleiro, salientou a importancia de mellorar as conexións ferroviarias dende Tui tanto cara outros municipios galegos e nacionais, coma a nivel internacional con Portugal a través de Valença.

Nese senso valorou positivamente a proposta na que traballa CCCO de creación dunha rede internacional de proximidade entre Viana de Castelo e Vigo Guixar, que pasaría necesariamente por Tui e Valença.  

No encontro tamén coincidiron en sinalar que é urxente que a parada comercial de trens na estación de Tui se recupere do verán.

Para mellorar os servizos de proximidade, conectar co Eixo Atlántico e potenciar o tráfico ferroviario internacional dende CCOO, segundo o exposto na reunión, proponse establecer ligazóns en Guillarei e Valença coas liñas portuguesas e lanzar unha liña desde Vigo Guixar directamente até Lisboa.

Os representantes de CCOO indicaron que no plan integral de necesidades de transporte contemplan desenvolver un modelo de servizos ferroviarios baseado “nunha rede de proximidade que ofreza servizos económicos e frecuencias eficaces” pero tamén conta coas actuais relacións e frecuencias dos trens portugueses. Ademais propoñen que tendo en conta a singularidade fronteiriza das estacións de Valença e Tui, estas conten  cunha comunicación ferroviaria cunha tarifa especial entre elas e a un prezo simbólico para que flúa o turismo e se fomente a mobilidade.