Perfil do Contratante
CONTRATACIÓN DO SERVIZO DE REDACCIÓN DO PLAN ESPECIAL DO CONXUNTO HISTÓRICO DE TUI (PEPCHA)
Data de fin de prazo:2011-04-14 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
1.Entidade adxudicadora: a)Organismo: Concello de Tui. b) Dependencia que tramita o expediente: Secretaría- Contratación. 2.Obxecto do contrato: Tipo de contrato: Contrato de SERVIZO. 3.Tramitación, procedemento e forma de adxudicación. Tramitación: ordinaria. Procedemento: Aberto. 4. Título: “REDACCIÓN DO PLAN ESPECIAL DO CONXUNTO HISTORICO DE TUI”. 5.Orzamento de licitación: Orzamento base : 187.584,75€. Cantidade correspondente ó IVE 18%: 33.765,26€. Orzamento total : 221.350,00€ 6. Duración do contrato: O prazo de entrega dos traballos, será: - Entrega do documento para aprobación inicial: 6 meses dende a sinatura do contrato. - Entrega do documento para aprobación provisional: 5 meses. - Presentación da documentación rectificada: 1 mes. 7.Adxudicación : a) Xunta de Goberno Local: 24 de marzo 2011. b) Contratista adxudicatario: "OTEA PLANES Y PROYECTOS, S.L.P.", CIF: B27356021. c) Nacionalidade: Española d) Importe da adxudicación: Orzamento base : 140.600,00 €. Cantidade correspondente ó IVE: 25.308,00 €. Orzamento total : 165.908,00€. Sinatura do Contrato: 12/04/2011
PAVIMENTO DEPORTIVO PISTA ATLETISMO "A MACOCA"
Data de fin de prazo:2010-11-10 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
1. Entidade adxudicadora a) Organismo: Concello de Tui. b) Dependencia que tramita o expediente: Secretaría- Contratación. 2. Obxecto do contrato: a) Tipo de contrato: Contrato de OBRA. 3. Tramitación, procedemento e forma de adxudicación. Tramitación: ordinaria. Procedemento negociado sen publicidade. 4. Título: "PAVIMENTO DEPORTIVO PISTA DE ATLETISMO DE "A MACOCA”. 5. Orzamento base de licitación: 122.457,63€. IVE 18% : 22.042,37€ Importe total licitación: 144.500,00€ 6. Adxudicación: a) Xunta de Goberno Local de 4 de novembro 2010. b) Contratista adxudicatario: “BELYPA CONSTRUCCIONES, S.L." c) Nacionalidade: Española d) Importe da adxudicación: 144.500,00€ (Orzamento base:122.457,63€. IVE: 22.042,37€.). 7.- Formalización do contrato de obra con data 10/11/2010. 8.- Publicación adxudicación definitiva no Perfil do Contratante con data 08/11/2010.
OBRA "POSTA EN VALOR DO PATRIMONIO NATURAL DA VEIGA DO LOURO. PASEO DA VEIGA".-
Data de fin de prazo:2010-10-08 00:00:00 Convocatoria: Adxudicacion definitiva
Expediente:
ANUNCIO
Procedemento de contratación: Negociado sen publicidade. RESOLUCIÓN DA ALCALDIA.- 1.- Na Xunta de Goberno Local realizada o día 17 de setembro de 2010 acórdase adxudicación provisional da obra "POSTA EN VALOR DO PATRIMONIO NATURAL DA VEIGA DO LOURO. PASEO DA VEIGA" á empresa BELYPA CONSTRUCCIONES, S.L., CIF B-36324234, por importe total de 96.872,51€ (Orzamento base: 82.095,35€. IVE: 14.777,16€), ó se-la proposta máis vantaxosa das presentadas e de conformidade co prego de condicións aprobado. 2.- Ós efectos de proceder a elevar a adxudicación provisional a definitiva o adxudicatario proposto deberá presentar a documentación que se indica no acordo adoptado pola Xunta de Goberno Local, no prazo de quince días hábiles dende a súa publicación no Perfil do Contratante da páxina "web" do Concello de Tui. 3.- Publícase acordo de adxudicación provisional no Perfil do Contratante con data 20 de setembro 2010, rematando o prazo de exposición o día 7 de outubro 2010. Así mesmo notifícase a tódolos licitadores presentados. 4.- A empresa adxudicataria proposta presenta no Rexistro de Entrada do concello o día 28 de setembro 2010 a documentación requirida polo concello, ós efectos de adxudicación definitiva da obra. Unha vez que rematou o prazo de exposición pública no Perfil do Contratante de adxudicación provisional, dado que a obra está financiada con cargo a unha subvención da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza - Dirección Xeral de Administración Local - ó abeiro da Orde do 29 de marzo de 2010, de subvencións para realización de infraestruturas de uso público en ámbitos urbanos e rurais por parte dos concellos de Galicia, e ós efectos do prazo que establece de xustificación das obras, esta Alcaldía, avogando a competencia delegada na X.G.L.mediante Resolución da Alcaldía de data 20 de xuño de 2007, por razóns de urxencia, en virtude do artigo 14 da lei 30/92 RESOLVE: 1º.- Adxudicar definitivamente á empresa BELYPA CONSTRUCCIONES, S.L., CIF B-36324234, con enderezo en avda. Concordia, nº 90-baixo, cp 36700 Tui, a realización da obra "POSTA EN VALOR DO PATRIMONIO NATURAL DA VEIGA DO LOURO "PASEO DA VEIGA"", polo importe total de 96.872,51€ (Orzamento base: 82.095,35€. IVE: 14.777,16€), ó se-la proposta máis vantaxosa para o Concello das presentadas e de conformidade co prego de condicións aprobado. 2º.- A formalización do contrato, de conformidade co art. 140 da LCSP realizarase no prazo máximo de dez días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación desta resolución. 3º.- De conformidade co prego de condicións aprobado, no prazo de quince días naturais como máximo, contados a partir da data de adxudicación definitiva, deberá presentarse o Plan de Seguridade e Saúde no traballo para a súa aprobación e realizarse o replanteo e estenderse a acta relativa ó mesmo. 4º.- De conformidade co estipulado no art. 137 da LCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores a referida resolución así como a súa publicación no Perfil do Contratante, tal e como se indica no art. 138 da LCSP. 5º.- Dar traslado desta resolución ós departamentos de Secretaría, Intervención, Xunta de Goberno Local e ó Pleno da Corporación na vindeira sesión que este celebre. Tui, 7 de outubro de 2010 O ALCALDE Asdo. Antonio F. Fernández Rocha Ante mín O Secretario en funcións Asdo. José Angel Fernández Rodríguez.
"SANEAMENTO EN PORTO DE BOUZAS, RIBADELOURO. TUI"
Data de fin de prazo:2010-10-06 00:00:00 Convocatoria: Adxudicacion definitiva
Expediente:
ANUNCIO
RESOLUCIÓN DA ALCALDIA 1.- Con data 13 de setembro 2010 dítase resolución da Alcaldía na que se resolve adxudicar provisionalmente á empresa "EXCAVACIONES Y CONSTRUCCIONES MANUEL PEREZ PORTELA, S.L.", CIF B36239861, con enderezo en Pancenteno, nº 39, cp 36770 O Rosal, a contratación da obra "SANEAMENTO EN PORTO DE BOUZAS, RIBADELOURO.TUI", incluída no PPC 2010, polo importe total de 42.144,06€ (Orzamento base: 35.715,31€. IVE: 6.428,75€.), de conformidade coa proposta presentada e prego de condicións aprobado. 2.- Ós efectos de proceder a elevar a adxudicación provisional a definitiva o adxudicatario proposto deberá presentar a documentación que se indica na referida resolución, no prazo de quince días hábiles dende a súa publicación no Perfil do Contratante da páxina "web" do Concello de Tui. 3.- Publícase resolución de adxudicación provisional no Perfil do Contratante con data 13 de setembro de 2010, rematando o prazo de exposición o día 30 de setembro 2010. Así mesmo notifícase a tódolos licitadores presentados. 4.- A empresa adxudicataria proposta presenta no Rexistro de Entrada do concello o día 22 de setembro 2010 a documentación requirida na resolución de adxudicación provisional, ós efectos da súa elevación a definitiva. Unha vez que rematou o prazo de exposición pública no Perfil do Contratante de adxudicación provisional, dado que a obra está incluída no Plan Provincial de Cooperación 2010 e ós efectos do prazo que establece de adxudicación das obras o referido Plan, esta Alcaldía, avogando a competencia delegada na X.G.L.mediante Resolución da Alcaldía de data 20 de xuño de 2007, por razóns de urxencia, en virtude do artigo 14 da lei 30/92 RESOLVE: 1º.- Adxudicar definitivamente á empresa EXCAVACIONES Y CONSTRUCCIONES MANUEL PEREZ PORTELA, S.L, NIF- B36239861, con enderezo en Pancenteno, nº 39, cp 36770 O Rosal, a realización da obra "SANEAMENTO EN PORTO DE BOUZAS, RIBADELOURO.TUI", incluída no PPC 2010, polo importe total de 42.144,06€ (Orzamento base: 35.715,31€. IVE: 6.428,75€), ó se-la proposta máis vantaxosa para o Concello das presentadas. 2º.- Aproba-lo proxecto de execución de melloras complementarias presentado, por importe total de 1.577,55€. 3º.- A formalización do contrato, de conformidade co art. 140 da LCSP realizarase no prazo máximo de dez días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación desta resolución. 4º.- De conformidade co prego de condicións aprobado, no prazo de quince días naturais como máximo, contados a partir da data de adxudicación definitiva, deberá presentarse o Plan de Seguridade e Saúde no traballo para a súa aprobación e realizarse o replanteo e estenderse a acta relativa ó mesmo. 5º.- De conformidade co estipulado no art. 137 da LCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores a referida resolución así como a súa publicación no Perfil do Contratante, tal e como se indica no art. 138 da LCSP. 6º.- Dar traslado desta resolución ós departamentos de Secretaría, Intervención, Xunta de Goberno Local e ó Pleno da Corporación na vindeira sesión que este celebre. Tui, 1 de outubro de 2010 O ALCALDE Asdo. Antonio F. Fernández Rocha. Ante mín A Secretaria
"MELLORA DOS ACCESOS ÓS NUCLEOS DE TORRE A CIGUEÑEIRAS E DE POMBAL A SOBREDO.TUI", INCLUÍDA NO PPC 2010.
Data de fin de prazo:2010-10-06 00:00:00 Convocatoria: Adxudicacion definitiva
Expediente:
ANUNCIO
RESOLUCIÓN DA ALCALDIA 1.- Con data 13 de setembro 2010 dítase resolución da Alcaldía na que se resolve adxudicar provisionalmente á empresa "EXCAVACIONES Y CONSTRUCCIONES MANUEL PEREZ PORTELA, S.L.", CIF B36239861, con enderezo en Pancenteno, nº 39, cp 36770 O Rosal, a contratación da obra "MELLORA DOS ACCESOS ÓS NUCLEOS DE TORRE A CIGUEÑEIRAS E DE POMBAL A SOBREDO.TUI", incluída no PPC 2010, polo importe total de 52.516,71€ (Orzamento base: 44.505,69€. IVE: 8.011,02€.), de conformidade coa proposta presentada e prego de condicións aprobado. 2.- Ós efectos de proceder a elevar a adxudicación provisional a definitiva o adxudicatario proposto deberá presentar a documentación que se indica na referida resolución, no prazo de quince días hábiles dende a súa publicación no Perfil do Contratante da páxina "web" do Concello de Tui. 3.- Publícase resolución de adxudicación provisional no Perfil do Contratante con data 13 de setembro de 2010, rematando o prazo de exposición o día 30 de setembro 2010. Así mesmo notifícase a tódolos licitadores presentados. 4.- A empresa adxudicataria proposta presenta no Rexistro de Entrada do concello o día 22 de setembro 2010 a documentación requirida na resolución de adxudicación provisional, ós efectos da súa elevación a definitiva. Unha vez que rematou o prazo de exposición pública no Perfil do Contratante de adxudicación provisional, dado que a obra está incluída no Plan Provincial de Cooperación 2010 e ós efectos do prazo que establece de adxudicación das obras o referido Plan, esta Alcaldía, avogando a competencia delegada na X.G.L.mediante Resolución da Alcaldía de data 20 de xuño de 2007, por razóns de urxencia, en virtude do artigo 14 da lei 30/92 RESOLVE: 1º.- Adxudicar definitivamente á empresa EXCAVACIONES Y CONSTRUCCIONES MANUEL PEREZ PORTELA, S.L, NIF- B36239861, con enderezo en Pancenteno, nº 39, cp 36770 O Rosal, a realización da obra "MELLORA DOS ACCESOS ÓS NUCLEOS DE TORRE A CIGUEÑEIRAS E DE POMBAL A SOBREDO.TUI", incluída no PPC 2010, polo importe total de 52.516,71€ (Orzamento base: 44.505,69€. IVE: 8.011,02€), ó se-la proposta máis vantaxosa para o Concello das presentadas. 2º.- Aproba-lo proxecto de execución de melloras complementarias presentado, por importe total de 2.001,42€. 3º.- A formalización do contrato, de conformidade co art. 140 da LCSP realizarase no prazo máximo de dez días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación desta resolución. 4º.- De conformidade co prego de condicións aprobado, no prazo de quince días naturais como máximo, contados a partir da data de adxudicación definitiva, deberá presentarse o Plan de Seguridade e Saúde no traballo para a súa aprobación e realizarse o replanteo e estenderse a acta relativa ó mesmo. 5º.- De conformidade co estipulado no art. 137 da LCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores a referida resolución así como a súa publicación no Perfil do Contratante, tal e como se indica no art. 138 da LCSP. 6º.- Dar traslado desta resolución ós departamentos de Secretaría, Intervención, Xunta de Goberno Local e ó Pleno da Corporación na vindeira sesión que este celebre. Tui, 1 de outubro de 2010 O ALCALDE Asdo. Antonio F. Fernández Rocha. Ante mín A Secretaria
CONTRATACIÓN DO SERVIZO DE MANTEMENTO DE XARDÍNS, ZONAS VERDES E PASEO FLUVIAL.-
Data de fin de prazo:2010-09-20 00:00:00 Convocatoria: Adxudicacion definitiva
Expediente:
ANUNCIO
Procedemento de adxudicación: negociado sen publicidade, en razón da súa contía, art. 157,161.2 e 162 da Lei de Contratos do Sector Público. Acordo Xunta de Goberno Local: 17/09/2010. ADXUDICACIÓN DEFINITIVA.- Acordado na Xunta de Goberno Local de data 26 de agosto de 2010 a adxudicación provisional do referido servizo e unha vez que o adxudicatario proposto presentou a documentación requirida polo Concello para a súa elevación a adxudicación definitiva, a Xunta de Goberno Local , por unanimidade, adoptou o seguinte acordo: Adxudicar definitivamente á empresa ORBALLO XARDÍNS, S.L., CIF B-36491975 con enderezo en Tui, Avda. Da Concordia, nº 66, c.p. 36.700, a contratación do servizo de "MANTEMENTO DE XARDÍNS, ZONAS VERDES E PASEO FLUVIAL" polo importe total de 59.972,41€ (Orzamento base: 50.824,08€. IVE: 9.148,33€), ó se-la única proposta presentada en base ós criterios de adxudicación establecidos no prego de condicións aprobado. A formalización do contrato realizarase no prazo de dez días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación deste acordo. De conformidade co estipulado no art. 137 da LCSP se deberá notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo así como publicarase no Perfil do Contratante tal e como se indica no art. 138 da LCSP . Tui, 17 de setembro de 2010. O ALCALDE, Asdo. Antonio F. Fernández Rocha.
SUBMINISTRO DE"PRODUCTOS NECESARIOS PARA O TRATAMENTO DE AUGA POTABLE.-
Data de fin de prazo:2010-09-20 00:00:00 Convocatoria: Adxudicacion definitiva
Expediente:
ANUNCIO
ACORDO XUNTA DE GOBERNO LOCAL ADXUDICACION DEFINITIVA: 17 de setembro de 2010.- PROCEDEMENTO LICITACIÓN: Negociado sen publicidade. ADXUDICACIÓN DEFINITIVA DO SUBMINISTRO DE "PRODUCTOS NECESARIOS PARA O TRATAMENTO DE AUGA POTABLE".- Acordado na Xunta de Goberno Local de data 18 de agosto de 2010 a adxudicación provisional do referido subministro e unha vez que o adxudicatario proposto presentou a documentación requirida polo Concello para elevar a definitiva, a Xunta de Goberno Local , por unanimidade, adoptou o seguinte acordo: Adxudicar definitivamente á empresa INDUSTRIA QUÍMICA RÍIO BLANCO, S.L., CIF B-15424047 con enderezo en A Coruña - Boiro, Lugar de Abanqueiro, s/nº, c.p. 15.938, a contratación do subministro de "PRODUCTOS NECESARIOS PARA O TRATAMENTO DE AUGA POTABLE" polo importe total de 17.793,22€ (Orzamento base: 15.079,00€. IVE: 2.714,22€), ó se-la proposta máis vantaxosa para o Concello das presentadas en base ós criterios de adxudicación establecidos no prego de condicións aprobado.. A formalización do contrato realizarase no prazo de dez días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación deste acordo. De conformidade co estipulado no art. 137 da LCSP se deberá notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo así como publicarase no Perfil do Contratante tal e como se indica no art. 138 da LCSP . Tui, 20 de agosto de 2010. O ALCALDE, Asdo. Antonio F. Fernández Rocha.
ADXUDICACION DEFINITIVA DO SUBMINISTRO "FOLLETOS E RUEIROS TURÍSTICOS"
Data de fin de prazo:2010-08-12 00:00:00 Convocatoria: Adxudicacion definitiva
Expediente:
ANUNCIO
1.- A Xunta de Goberno Local, en sesión de 8 de xullo 2010, adoptou acordo de aproba-la memoria orzamento para a contratación de subministro "FOLLETOS E RUEIROS TURÍSTICOS", por importe total de 23.500,88€ (Orzamento base: 19.916,00€. IVE 18%: 3.584,00€), autorizándose o gasto pola referida cantidade e aprobándose o expediente de contratación e prego de condicións, mediante procedemento negociado sen publicidade, en razón da súa contía (art. 157, 161.2 e 162 da LCSP), invitándose a un mínimo de tres empresas capacitadas para a realización do obxecto do contrato. 2.- Invitadas a tres empresas, a Xunta de Goberno Local, en sesión de 21 de xullo 2010, acorda: 1º.- Non admitir as ofertas presentadas polas empresas: "GRAPHA VIGO, S.L.", ó non presentar a documentación requirida, e "SIXPRESS COLOR, S.L." ó presentar a documentación requirida fora de prazo. 2º.- Adxudicar provisionalmente á empresa "GRAFICAS JUVIA, S.L.", con CIF B36020816, con enderezo en Tui, Guillarei, Polígono Industrial Os Viveiros, s/n, a contratación do subministro de "FOLLETOS E RUEIROS TURÍSTICOS", polo importe total de 23.500,88€ (Orzamento base: 19.916,00€. IVE: 3.584,88€.), de conformidade coa proposta presentada e prego de condicións aprobado. 3.- Publicado acordo de adxudicación provisional no Perfil do Contratante polo prazo de quince días hábiles e unha vez que o adxudicatario proposto presentou a documentación requirida polo concello, para a súa elevación a definitiva, esta Alcaldía, avogando a competencia delegada na X.G.L.mediante Resolución da Alcaldía de data 20 de xuño de 2007, por razóns de urxencia, en virtude do artigo 14 da lei 30/92 RESOLVE: 1º.- Adxudicar definitivamente á empresa " GRAFICAS JUVIA, S.L.", NIF- B36020816, con enderezo en Tui, Guillarei, Polígono Industrial Os Viveiros, s/n, a contratación do subministro de "FOLLETOS E RUEIROS TURÍSTICOS", polo importe total de 23.500,88€ (Orzamento base: 19.916,00€. IVE: 3.584,88€.), de conformidade coa proposta presentada e prego de condicións aprobado. 2º.- A formalización do contrato realizarase no prazo de dez días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación desta resolución. 3º.- De conformidade co estipulado no art. 137 da LCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores a referida resolución así como a súa publicación no Perfil do Contratante, tal e como se indica no art. 138 da LCSP. 4º.- Dar traslado desta resolución ós departamentos de Secretaría, Intervención, Xunta de Goberno Local e ó Pleno da Corporación na vindeira sesión que este celebre. Tui, 11 de agosto de 2010 O ALCALDE Asdo. Antonio F. Fernández Rocha. Ante mín O Secretario en funcións
"SUBMINISTRO DE MOBILIARIO DESTINADO Ó CONVENTO DE SANTO DOMINGO PARA ALBERGUE TEMPORAL".-
Data de fin de prazo:2010-07-09 00:00:00 Convocatoria: Adxudicacion definitiva
Expediente:
ANUNCIO
Procedemento de adxudicación: Negociado sen publicidade, en razón da súa contía, art. 157,161.2 e 162 da Lei de Contratos do Sector Público. Acordo Xunta de Goberno Local: 08/07/2010.- ADXUDICACION DEFINITIVA.- Acordado na Xunta de Goberno Local de data 10/06/2010 adxudicación provisional do referido subministro e unha vez que o adxudicatario proposto presentou a documentación requirida polo Concello para a súa elevación a adxudicación definitiva. A xunta de goberno local, por unanimidade, adoptou o seguinte acordo. Adxudicar definitivamente á empresa IMAGEN HOSTELERIA Y OFICINAS, S.L., CIF B36568326, con enderezo en Vigo, rúa Urzáiz nº 77 (36204), a contratación do "SUBMINISTRO DE MOBILIARIO DESTINADO Ó CONVENTO DE SANTO DOMINGO PARA ALBERGUE TEMPORAL DURANTE O ANO 2010", por un importe total de 24.309,31€ (Orzamento base: 20.956,30€ e 3.353,01€ de IVE), ó se-la proposta que acadou maior puntuación das presentadas en base ós criterios de adxudicación establecidos no prego de condicións aprobado. A formalización do contrato realizarase no prazo de dez días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación deste acordo. De conformidade co estipulado no art. 137 da LCSP se deberá notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo así como publicarase no Perfil do Contratante tal e como se indica no art. 138 da LCSP . Tui, 8 de xullo de 2010.- O ALCALDE Asdo. Antonio F. Fernández Rocha.
CONCESIÓN LOCAL NAS PISCINAS MUNICIPAIS PARA QUIOSCO.-
Data de fin de prazo:2010-07-21 00:00:00 Convocatoria: Adxudicacion definitiva
Expediente: 01/C
ANUNCIO
ADXUDICACION DEFINITIVA XUNTA DE GOBERNO LOCAL 21/07/2010. ADXUDICATARIO: Dª YOLANDA FERNANDEZ IGLESIAS, con enderezo en Rebordáns-Virxe do Camiño. CÁNON DE CONCESIÓN: 577,28 €.
ADXUDICACION DEFINITIVA OBRA "ACONDICIONAMENTO DO ANTIGO CONVENTO DE SANTO DOMINGO COMO ALBERGUE TEMPORAL".-
Data de fin de prazo:2010-06-25 00:00:00 Convocatoria: Adxudicacion definitiva
Expediente:
ANUNCIO
RESOLUCIÓN DA ALCALDÍA 1.- Con data 8 de abril de 2010, R.E. nº 2825, se recibe no Concello Convenio de Colaboración entre a S.A. DE XESTIÓN DO PLAN XACOBEO e o Concello para adecuación de espazos destinados de forma temporal a albergue de peregrinos, destinándose unha financiación de 55.956,88€ para obras de adaptación do Convento de Santo Domingo. 2.- Emitida Providencia da Alcaldía así como informes de Secretaría e Intervención para a contratación da referida obra, a Xunta de Goberno Local de 29 de abril 2010 acorda aproba-lo proxecto técnico de obra, cun orzamento de execución contrata de 55.956,88€, redactado polo aparellador municipal; inicia-lo expediente de contratación e autoriza-lo gasto e aproba-lo expediente e prego de condicións administrativas que rexerá a contratación da referida obra, mediante procedemento negociado sen publicidade en razón da súa contía (art. 157,161.2 e 162 a LCSP) invitándose a un mínimo de tres empresas capacitadas para a realización do obxecto do contrato. 3.- Remitida invitación a tres empresas, presentan proposta económica as empresas "BELYPA CONSTRUCCIONES, S.L." e "ALTRASAN, S.L.". Procedida pola Alcaldía á apertura das proposicións presentadas, proponse pola Alcaldía á Xunta de Goberno Local, en sesión celebrada o día 27 de maio de 2010, a adopción do acordo de adxudicación provisional á empresa "BELYPA CONSTRUCCIONES, S.L.", NIF B36324234, con enderezo en Avda. Concordia, nº 90-baixo, c.p. 36700 TUI, por importe de 55.956,88€, ó se-la proposta máis vantaxosa para o Concello das presentadas, e publicándose no perfil do Contratante o día 1 de xuño de 2010, polo período de quince días hábiles. 4.- Presentada a documentación requirida pola empresa adxudicataria e fianza definitiva, así como acreditando estar ó corrente das obrigas tributarias e coa Seguridade Social, de non ter débedas coa Xunta de Galicia nin co Concello de Tui. Polo exposto anteriormente, esta Alcaldía, avogando a competencia delegada na X.G.L.mediante Resolución da Alcaldía de data 20 de xuño de 2007, por razóns de urxencia, en virtude do artigo 14 da lei 30/92 RESOLVE: 1º.- Adxudicar definitivamente á empresa BELYPA CONSTRUCCIONES, S.L., NIF- B36324234, con enderezo en Avda. Concordia, 90-baixo, (c.p. 36700) Tui, a realización da obra "ACONDICIONAMENTO DO ANTIGO CONVENTO DE SANTO DOMINGO PARA ALBERGUE DE PEREGRINOS DURANTE O ANO 2010", por un importe total de 55.956,88€ (Orzamento base: 48.238,69€. IVE: 7.718,19€) ó se-la proposta máis vantaxosa para o Concello das presentadas. 2º.- A formalización do contrato realizarase no prazo de dez días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación desta resolución. 3º.- De conformidade co estipulado no art. 137 da LCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores a referida resolución así como a súa publicación no Perfil do Contratante, tal e como se indica no art. 138 da LCSP. 4º.- Dar traslado desta resolución ós departamentos de Secretaría, Intervención e ó Pleno da Corporación na vindeira sesión que este celebre. Tui, 18 de xuño 2010 O ALCALDE Asdo. Antonio F. Fernández Rocha. Ante mín A Secretaria
CONTRATO DE XESTIÓN DE SERVIZIO DE AXUDA NO FOGAR
Data de fin de prazo:2010-07-09 00:00:00 Convocatoria: Adxudicacion definitiva
Expediente: 01-XSP
ANUNCIO
Acordo Xunta de Goberno Local: 08/07/2010.- ADXUDICACION DEFINITIVA.- ADXUDICACIÓN DEFINITIVA DO CONTRATO DE XESTIÓN DE "SERVIZO DE AXUDA NO FOGAR".- Acordado na Xunta de Goberno Local de data 14/06/2010 adxudicación provisional do referido contrato e unha vez que o adxudicatario proposto presentou a documentación requirida polo Concello para a súa elevación a adxudicación definitiva. A xunta de goberno local, por unanimidade, adoptou o seguinte acordo. Adxudicar definitivamente á empresa "MEULAR SERVICIOS ASISTENCIAIS, S.L.", CIF B15994973, con enderezo en Santiago de Compostela, rúa Modesto Brocos, nº 7-planta bx. cp 15704, a contratación do "SERVIZO DE AXUDA NO FOGAR", por importe de 11€/hora, ó se-la proposta máis vantaxosa para o Concello das presentadas, de conformidade cos criterios de adxudicación do prego de condicións aprobado. A formalización do contrato realizarase no prazo de dez días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación deste acordo. De conformidade co estipulado no art. 137 da LCSP se deberá notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo así como publicarase no Perfil do Contratante tal e como se indica no art. 138 da LCSP . Tui, 8 de xullo de 2010.- O ALCALDE Asdo. Antonio F. Fernández. Rocha.