Perfil do Contratante
CONTRATO DE SUBMINISTRO, EN RÉXIME DE ALUGUER, DE ILUMINACIÓN E ARCOS ORNAMENTAIS PARA AS FESTAS DE NADAL 2014-2015.
Data de fin de prazo:2014-12-05 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
RESOLUCIÓN DA ALCALDIA Cumprimentado pola empresa Creaciones Luminosas, S.L. o requirimento efectuado ao licitador que presentou a única proposta económica e oferta máis vantaxosa, e dada a urxencia de execución do contrato, esta Alcaldía, avogando as competencias delegadas na Xunta de Goberno Local, e de conformidade coas atribucións que me confire a lexislación vixente, RESOLVO: 1º.- Adxudicar á empersa Creaciones Luminosas, S.L., NIF B36351484, con enderezo en rúa Foxo, nº 20, cp 36700 Tui, o contrato de subministro , en réxime de aluguer, da "Iluminación e arcos ornamentais para as festas de Nadal 2014-2015", por importe total de 29.887,00€ (Orzamento base: 24.700,00. IVE 21% 5.187,00€), de conformidade coa proposta económica presentada e melloras que se inclúen na mesma, con suxeición ao prego de prescricións técnicas e a administrativas que rexen a contratación. 2º.- A formalización do contrato, de conformidade co art. 156 do TRLCSP realizarase no prazo máximo de quince días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación desta resolución. 3º.- De conformidade co estipulado no art. 154 do TRLCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo. Así mesmo, a formalización dos contratos cunha contía igual ou superior ás cantidades indicadas no art. 138.3 do TRLCSP publicaranse no Perfil do Contratante da páxina web do concello (www.concellotui.org) e no Boletín Oficial da Provincia. 4º.- Dar traslado desta resolución ós interesados, aos departamentos de Secretaría e Intervención municipal así como Xunta de Goberno Local e Pleno da Corporación na vindeira sesión que se celebre. Tui, 5 de decembro de 2014 O ALCALDE Asdo. Moisés Rodríguez Pérez. Ante mín, A Secretaria
SUBMINISTRO DE "FOLLETOS E RUEIROS TURISTICOS"
Data de fin de prazo:2014-12-22 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
Dª IRENE SUAREZ LOPEZ, SECRETARIA DO EXCMO. CONCELLO DE TUI, CERTIFICA: Que a Xunta de Goberno Local, en sesión de 11/12/2014, e no asunto da Orde do día referente a CONTRATACIÓN, adoptou o seguinte acordo co tenor literal que se indica: 5º.- Adxudicación contrato de subministro de "Folletos e Rueiros Turísticos".- De conformidade coa proposta emitida pola Mesa de Contratación e acordo da Xunta de Goberno Local de 27/11/2014 aos efectos de requirimento para cumprimento do establecido no art. 151 do Texto Refundido da Lei de Contrato do Sector Público (TRLCSP) e Lei 14/2013 de 27 de setembro, unha vez que se procedeu polo licitador proposto á presentación da documentación requirida, a Xunta de Goberno Local, por unanimidade, adoptou o seguinte acordo: 1º.- Adxudicar á empresa "FEITO, S.L." CIF B36642858 con enderezo en Severino Cobas, nº 67, cp 36214 Vigo, o contrato de subministro de “Folletos e Rueiros Turísticos" , polo prezo total de 5.223,57€ (Orzamento base: 4.317,00€ IVE 21% 906,57€) segundo desglose que se indica na oferta económica presentada e con suxeición aos pregos de cláusulas administrativas e prescricións técnicas aprobados, que rexen a contratación. 2º.- A formalización do contrato, de conformidade co art. 156 do TRLCSP realizarase no prazo máximo de quince días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación desta resolución. 3º.- De conformidade co estipulado no art. 154 do TRLCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo e publicarse no Perfil do Contratante. Así mesmo, a formalización dos contratos cunha contía igual ou superior ás cantidades indicadas no art. 138.3 do TRLCSP publicaranse no Perfil do Contratante da páxina web do concello (www.concellotui.org) e no Boletín Oficial da Provincia. Tui, 15 de decembro de 2014.
CONTRATACIÓN DOS SUMINISTROS ELÉCTRICOS EN B.T. DOS DISTINTOS PUNTOS DE CONSUMO ELÉCTRICO DO CONCELLO DE TUI.
Data de fin de prazo:2015-09-30 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
IRENE SUAREZ LOPEZ, SECRETARIA DO CONCELLO DE TUI . CERTIFICO: Que o Concello Pleno, en sesión ordinaria celebrada o 30 de xullo de 2015, e no punto da orde do día referente a DITAME DA COMISIÓN INFORMATIVA DE URBANISMO, CONTRATACIÓN, OBRAS E SERVIZOS MUNICIPAIS RELATIVO Á ADXUDICACIÓN DO CONTRATO DE SUBMINISTRO LÉCTRICO EN BAIXA TENSIÓN DOS DISTINTOS PUNTOS DE CONSUMO ELÉCTRICO DO CONCELLO DE TUI, adoptou , por 14 votos a favor, 1 voto en contra e 2 abstencións o acordo que, na súa parte dispositiva, se transcribe literalmente: " (...) 1º.- Adxudicar á empresa “AURA ENERGÍA, S.L.”, CIF B65552432, con enderezo en avda. Barcelona, nº 109, Piso 3, cp 08970 Sant Joan Despi (Barcelona), o contrato de “Subministro eléctrico en baixa tensión dos distintos puntos de consumo eléctrico do Concello de Tui”, de conformidade coa proposta económica presentada: Nº LOTE TARIFA Nº CUPS PRECIO POR P1 PRECIO POR P2 PRECIO POR P3 1 2.0 A 31 8,1942 2 2.0 DHA 47 8,5778 6,6683 3 2.1 A 13 8,1906 4 2.1 DHA 49 8,6488 6,6393 5 3.0 A 38 10,4512 8,5099 5.7610 A execución do contrato realizarase conforme ao establecido no prego de cláusulas administrativas e prescricións técnicas que rexen a contratación. 2º.- Aos efectos de formalización de contrato, de conformdade co art. 156.3 do TRLCSP, o contrato, ao ser susceptible de recurso especial en materia de contratación conforme ao art. 40.1, a formalización non poderá efectuarse antes de que transcorran quince días hábiles dende que se remita a notificación de adxudicación aos licitadores e candidatos. 3º.- De conformidade co estipulado no art.154 do TRLCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo, publicarase no Perfil do Contratante da páxina web do concello ( www.concellotui.org ), no Boletín Oficial da Provincia, no Boletín Oficial do Estado e no Diario Oficial da Unión Europea.” E para que así conste, expido a presente de orde e co visto e prace do Presidente, en Tui a tres de agosto de dous mil quince. Vº e Pº
- pliego de prescripciones tecnicas suministros elec
- pliego de clausulas administrativas suministros el
- modelo anexo II declaracion contrato
- modelo anexo II declaracion contato en castellano
- Pliego administrativo energía eléctrica en castell
- Acta Mesa de Contratación sobre A contrato de sumi
- Acta Mesa de Contratación sobre B contrato de sumi
- Acta Mesa Contratacion Propuesta 12-03-2015
REORDENACIÓN INTERIOR, MELLORA DE INSTALACIÓNS E ACCESIBILIDADE DA PRAZA DE ABASTOS MUNICIPAL DE TUI.
Data de fin de prazo:2014-11-20 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
DONA IRENE SUAREZ LOPEZ, SECRETARIA DO EXCMO. CONCELLO DE TUI, CERTIFICA: Que o Sr. Alcalde-Presidente, con data 17/11/2014, ditou resolución que se trasncribe literalmente: "RESOLUCIÓN DA ALCALDIA Cumprimentado pola empresa Unión Temporal de Empresas Construcciones Castro Figueiro, S.L. - Altrasan, S.L., e como representante desta D. José Manuel Castro Senra, con DNI 35548997J, o requirimento efectuado aos efectos de oferta económica máis vantaxosa, e dada a urxencia de execución do contrato, esta Alcaldía, avogando as competencias delegadas na Xunta de Goberno Local, e de conformidade coas atribucións que me confire a lexislación vixente, RESOLVO: 1º.- Adxudicar á Unión Temporal de Empresas Construcciones Castro Figueiro, S.L. - Altrasan, S.L., e como representante desta D. José Manuel Castro Senra, con DNI 35548997J, domicilio social en Avda. Redondela, nº 94-baixo, Chapela, 36320 Redondela (Pontevedra), o contrato de obra "Reordenación Interior, Mellora de Instalacións e Accesibilidade da Praza de Abastos Municipal de Tui", por importe total de 139.207,88€ (Orzamento base: 115.047,83. IVE 21% 24.160,05€), de conformidade coa proposta económica presentada e con suxeición ao proxecto técnico e prego de claúsulas administrativas que rexen a contratación. 2º.- Aos efectos de formalización do contrato deberá presentar escritura de constitución da UTE para o referido contrato, de conformidade coa lexislación vixente e conforme co art. 156 do TRLCSP a sinatura do contrato será no prazo máximo de oito días hábiles dende a data de notificación da adxudicación, dado que o procedemento declarouse urxente. 3º.- De conformidade co estipulado no art. 154 do TRLCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo. Así mesmo, a formalización dos contratos cunha contía igual ou superior ás cantidades indicadas no art. 138.3 do TRLCSP publicaranse no Perfil do Contratante da páxina web do concello (www.concellotui.org) e no Boletín Oficial da Provincia. 4º.- Dar traslado desta resolución ós interesados, aos departamentos de Secretaría e Intervención municipal así como Xunta de Goberno Local e Pleno da Corporación na vindeira sesión que se celebre." E para que así conste, emito a presente de orde e co visto e prace do Sr. Alcalde en Tui, a dezanove de novembro de 2014.
- Prego de cláusulas administrativas
- Acta de replanteo
- Prego e Prescripcións Técnicas
- REORD. INT. MELLORA ACC PRAZA ABASTOS DWG
- REORD. INT. MELLORA ACC PRAZA ABASTOS CB3
- nombramiento miembros mesa contrato mercado de aba
- Acta Mesa de Contratación sobre b apertura de prop
- Acta Mesa de Contratación análises de propuestas e
- acta mesa contratacion apertura de documentacion d
- Acta resolucion adxudicacion
- Acta mesa de contratacion posta en coñecemento de
- Acta mesa de contratación 05-11-2014
- Acta mesa de contratación 12-11-2014
CONTRATACIÓN DE SUMINISTRO DE "GASÓLEO A" PARA ABASTECER OS VEHÍCULOS E MÁQUINAS DO PARQUE DE MAQUINARIA.
Data de fin de prazo:2014-11-04 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
ACORDO ADOPTADO NA XUNTA DE GOBERNO LOCAL REALIZADA O DÍA 16/10/2014 DE “ADXUDICACIÓN CONTRATO DE SUBMINISTO DE GASÓLEO A PARA ABASTECER ÓS VEHÍCULOS E MÁQUINAS DO PARQUE DE MAQUINARIA DO CONCELLO”.- De conformidade coa proposta emitida pola Mesa de Contratación e acordo da Xunta de Goberno Local de 04/09/2014 aos efectos de requirimento para cumprimento do establecido no art. 151 do Texto Refundido da Lei de Contrato do Sector Público e Lei 14/2013 de 27 de setembro, así como xustificación dos requisitos indicados na licitación, unha vez que se procedeu polo licitador proposto á presentación da documentación requirida, a Xunta de Goberno Local, por unanimidade, adoptou o seguinte acordo: 1º.- Adxudicar á empresa "Cepsa Comercial Noroeste, S.L." CIF B24325557, con enderezo en Avda. Reyes Leoneses , nº 14- 5º D, 24800 León, e delegación de Vigo a efectos de notificacións en apartado de correos 5587, C.P. 36200, o contrato de subministro de “Gasóleo A” , que ofrece un prezo de parámetro DELTA de 0,0598 €/l ata unha contía máxima de 73.077,38 € (IVE e demais impostos incluídos) , de conformidade coa oferta económica presentada e con suxeición aos pregos de cláusulas administrativas e prescricións técnicas aprobados, que rexen a contratación. 2º.- A formalización do contrato, de conformidade co art. 156 do TRLCSP realizarase no prazo máximo de quince días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación desta resolución. 3º.- De conformidade co estipulado no art. 154 do TRLCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo. Así mesmo, a formalización dos contratos cunha contía igual ou superior ás cantidades indicadas no art. 138.3 do TRLCSP publicaranse no Perfil do Contratante da páxina web do concello (www.concellotui.org) e no Boletín Oficial da Provincia. Tui, 17 de outubro 2014.
- Prego de clausulas administrativas proceemento abe
- prego prescricions tecnicas contrato gasoleo a veh
- modelo anexo II declaración responsable
- nombramiento miembros mesa contrato GASOLEO A
- anuncio convocatoria apertura proposta economica c
- Acta Mesa de Contratación sobre A contrato de gasó
- Acta Mesa de Contratación sobre b contrato de gasó
CONTRATO ADMINISTRATIVO ESPECIAL PARA EXPLOTACION DE QUIOSCO NAS PISCINAS MUNICIPAIS.
Data de fin de prazo:2014-09-15 00:00:00 Convocatoria: Licitacion desierta
Expediente:
ANUNCIO
DONA IRENE SUAREZ LOPEZ, SECRETARIA DO EXCMO. CONCELLO DE TUI, CERTIFICA: Que a Xunta de Goberno Local, en sesión de 21/08/2014, e no punto da Orde do día referente a CONTRATACIÓN, adoptou o seguinte acodo: "Expediente contratación de explotación de quiosco nas piscinas municipais. Na Xunta de Goberno Local de data 23/07/2014 acórdase requirir ó licitador D. Noel Martínez Blanco, DNI 35573465D, con enderezo a efectos de notificacións en rúa Corbaceiras, nº 26, esq., cp 36713 Randufe-Tui, a presentación de documentación xustificativa aos efectos de adxudicación do quiosco nas piscinas municipais, concedéndose un prazo de dez días hábiles dende a súa notificación, rematando o prazo de presentación o día 13/08/2014. Dado que o licitador non presentou por rexistro de entrada no concello a documentación requirida, proponse á Xunta de Goberno Local a adopción do seguinte acordo: 1º.- Desestimar a proposta económica presentada por D. Noel Martínez Blanco, DNI 35573465D, dado que non procedeu ao cumprimento do requirimento efectuado de documentación xustificativa aos efectos de adxudicación do contrato, de conformidade co establecido no art. 151 do Texto Refundido da Lei de Contratos do Sector Público. 2º.- Ao tratarse dun contrato no que a súa duración, de conformidade co prego de cláusulas aprobado, establece que será a mesma que o de funcionamento das piscinas municipais, tendo data prevista de peche das instalacións a finais de setembro do actual, debido á altura de tempada e datas nas que nos atopamos proceder a declarar deserto a referida licitación. " E para que así conste, expido a presente, de orde e co visto e prace do Sr. Alcalde en Tui, a quince de setembro de dous mil catorce. Visto e Prace O Alcalde Asdo: Moisés Rodríguez Pérez.
SERVIZO DE DOCENCIA PARA CONTRATACIÓN DE ACCIONS FORMATIVAS DE FORMACION OCUPACIONAL.
Data de fin de prazo:2014-08-01 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
EDICTO ANUNCIO ADXUDICACION CONTRATO.- 1.- Entidade adxudicadora: a) Organismo: Concello de Tui. b) Dependencia que tramita o expediente: Secretaría-Contratación. 2.- Obxecto do contrato: a) Tipo de contrato: Contrato de servizo. 3.- Tramitación, procedemento e forma de adxudicación: - Tramitación: Urxente. - Procedemento: Aberto. 4.- Título do contrato: "Servizo de docencia para a impartición de accións formativas de formación ocupacional: - MAMR0108 Montaxe de mobles e elementos de carpintería, incluído o módulo de prácticas profesionais non laborais e os seus módulos transversais, cun total de 538 horas. - MAMS0108 Instalación de elementos de carpintería, incluídos o módulo de prácticas profesionais non laborais e os seus módulos transversais, cun total de 578 horas. 5.- Orzamento de licitación: Orzamento base: 45320,76 €. IVE (Exento). Orzamento total: 45.320,76€. 6.- Adxudicación: a).- Resolución da Alcaldía, avogando competencias por urxencia: 31/07/2014 e 08/08/2014. b).- Contratista adxudicatario: "Fundación para a Orientación Profesional, a Investigación e o Desenvolvemento Tecnolóxico, Emrpego e Formación en Galiza (FORGA)" c).- Nacionalidade: Española. d).- Importe de adxudicación total: Base: 31.481,59€. IVE exento. Total: 31.481,59€. 7.- Formalización do contrato: 01/08/2014 8.- Publicación adxudicación definitiva no Perfil do Contratante: 11/08/2014. Tui, 11/08/2014 O Alcalde Asdo. Moisés Rodríguez Pérez.
- pliego clausulas administrativas docencia cursos f
- memoria prescricions tecnicas contrato docencia
- modelo anexo II declaracion contrato
- NOTA INFORMATIVA CONTRATO DOCENCIA
- nombramiento miembros mesa contrato docencia accio
- Acta Mesa de Contratación apertura proposta económ
- Convocatoria da mesa de contratación
- Cert. requerimento garantía o adxudicatario
- Contratación do servizo de docencia
- Acta Mesa de Contratación proposta de adxudicación
CONTRATACION DE "CAMPAMENTO URBANO DE VERÁN ANO 2014"
Data de fin de prazo:2014-06-30 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
EDICTO ANUNCIO ADXUDICACION CONTRATO.- 1.- Entidade adxudicadora: a) Organismo: Concello de Tui. b) Dependencia que tramita o expediente: Secretaría-Contratación. 2.- Obxecto do contrato: a) Tipo de contrato: Contrato de servizo. 3.- Tramitación, procedemento e forma de adxudicación: - Tramitación: Ordinaria. - Procedemento: Aberto, con varios criterios de adxudicación. 4.- Título do contrato: "Campamento Urbano de Verán ano 2014". 5.- Orzamento de licitación: Orzamento base: 16272,73€. IVE 10%: 1627,27€ Orzamento total: 17.900,00€. 6.- Adxudicación: a).- Xunta de Goberno Local de 26/06/2014 b).- Contratista adxudicatario: "Actividades Lúdicas Galicia, S.L." c).- Nacionalidade: Española. d).- Importe de adxudicación: Base: 13.500,00. IVE 10%: 1350,00. Total: 14.850,00 7.- Formalización do contrato: 30/06/2014 8.- Publicación adxudicación definitiva no Perfil do Contratante: 30/06/2014 Tui, 30 de xuño de 2014 O Alcalde Asdo. Moisés Rodríguez Pérez.
- Prego de prescricions tecnicas campamento urbano 2
- Prego de clausulas administrativas proceemento abe
- modelo anexo II declaracion contrato
- Acta Mesa de Contrtación sobre A contrato campame
- Acta mesa contratación sobre c_ - proxecto de pres
- Acta mesa contratación sobre b_ - proposta económi
- certificacion convocatoria mesa de contratación pa
- Acta Mesa de Contratación sobre viabilidade económ
CONTRATO EXPLOTACION DE CAFETERIA DO CENTRO INTERFEDERADO DE TUI.
Data de fin de prazo:2015-03-31 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
DONA IRENE SUÁREZ LÓPEZ, SECRETARIA DO EXCMO. CONCELLO DE TUI, CERTIFICA: Que a Xunta de Goberno Local en sesión realizada o 5 de marzo de 2015, e no punto da Orde do Día referente a CONTRATACIÓN, adoptou o seguinte acordo: -ADXUDICACIÓN CONTRATO EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA DO CENTRO INTERFEDERADO DE TUI.- A Xunta de Goberno Local de 5 de febreiro 2015 acordou requirir ao cuarto licitador que presentou proposta máis vantaxosa, D. Hector M. Ramírez Alvarez, DNI 35579384V, para a adxudicación do contrato de explotación da cafetería do Centro Interfederado de Tui aos efectos do establecido no art. 151.2 do TRLCSP así como Lei 14/2013 de 27 de setembro. Con data 26 de febreiro de 2015 polo interesado preséntase a documentación requirida así como ingresa en metálico garantía definitiva pola contía de 290,05€, correspondente ao 5% da proposta económica, excluído IVE. A Tesourería municipal con data 2 do actual emite informe de non ter débedas co concello. Polo exposto anteriormente, a Xunta de Goberno Local, por unanimidade dos membros presentes, adoptou o seguinte acordo: 1º.- Adxudicar a Don Hector M. Ramírez Alvarez, DNI 35579384V, con enderezo en Guillarei-Gándara, nº 47, cp 36720 Tui, o contrato de explotación da cafetería do Centro Interfederado de Tui polo cánon anual de 5.801,00€ máis IVE, de conformidade coa proposta económica presentada. O referido contrato estará suxeito ao prego de cláusulas administrativas e prescricións técnicas aprobados, de obrigado cumprimento para o adxudicatario. 2º.- A formalización do contrato, de conformidade co art. 156 do TRLCSP, realizarase no prazo máximo de quince días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación desta resolución. 3º.- De conformidade co indicado na cláusula 5ª do prego de cláusulas administrativas, o adxudicatario deberá comezar a prestar o servizo no prazo máximo de UN MES dende a sinatura do contrato. 4º.- De conformidade co estipulado no art. 154 do TRLCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo, así como publicación no Perfil do Contratante da páxina web do concello (www.concellotui.org) e no Boletín Oficial da Provincia. E para que así conste, emito a presente en Tui, a 6 de marzo de 2015.
- Pliego de prescriciones técnicas cafeteria centro
- Anexos modelos contrato cafeteria centro interfede
- pliego clausulas administrativas cafeteria centro
- Acordo xunta de goberno local corrección licitació
- nombramiento miembros mesa contrato explotacion ce
- acta apertura sobre A contrato cafeteria centro in
- acta apertura sobre b- Memoria de explotacion
- acta valoracions sobre b_, apertura propuesta econ
- resolucion alegacion e proposta adxudicacion
CONTRATACION POLIZAS DE SEGUROS DE EDIFICIOS MUNICIPAIS, RESPONSABILIDADE CIVIL E EDIFICIO AREA PANORAMICA.-
Data de fin de prazo:2014-06-30 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
DONA IRENE SUAREZ LOPEZ, SECRETARIA DO EXCMO. CONCELLO DE TUI, CERTIFICA: Que o Sr. Alcalde-Presidente, na Xunta de Goberno Local de 19 de xuño 2014 e no punto referente a CONTRATACIÓN, aoptou o seguinte acordo: -ADXUDICACIÓN CONTRATO DE POLIZAS DE SEGUROS DE "EDIFICIOS MUNICIPAIS, RESPONSABILIDADE CIVIL E EDIFICIO AREA PANORAMICA".- De conformidade coa proposta emitida pola Mesa de Contratación e acordo da Xunta de Goberno Local de 29/05/2014 aos efectos de requirimento para cumprimento do establecido no art. 151 do Texto Refundido da Lei de Contrato do Sector Público e Lei 14/2013 de 27 de setembro, unha vez que se procedeu polo licitador proposto á presentación da documentación requirida, a Xunta de Goberno Local, por unanimidade, adoptou o seguinte acordo: 1º.- Adxudicar á empresa "MAFRE SEGUROS DE EMPRESAS, COMPAÑIA DE SEGUROS Y REASEGUROS, S.A.." CIF A28725331, con enderezo a efectos de notificación sen rúa Cristino Alvarez, nº 1, 15008 A Coruña, e na súa representación como apoderada a Dª Silvia Fernández Díaz, DNI 76723371V, o contrato de servizo de pólizas de seguros Edificios Municipais, Responsabilidade Civil e Edificio Area Panorámica, polo prezo ofertado de 19.491,35€, co desglose que se indica a continuación e con suxeición aos pregos de cláusulas administrativas e prescricións técnicas aprobados , que rexen a contratación: - Total póliza edificios: 8.312,50€ - Total póliza R.C.: 8.900,00€. - Total póliza Area Panorámica.: 2.278,85€. 2º.- A formalización do contrato, de conformidade co art. 156 do TRLCSP realizarase no prazo máximo de quince días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación desta resolución. 3º.- De conformidade co estipulado no art. 154 do TRLCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo. Así mesmo, a formalización dos contratos cunha contía igual ou superior ás cantidades indicadas no art. 138.3 do TRLCSP publicaranse no Perfil do Contratante da páxina web do concello (www.concellotui.org) e no Boletín Oficial da Provincia.
CONTRATO DE ASISTENCIA TÉCNICA PARA O DESENVOLVEMENTO E TRAMITACIÓN DE EXPEDIENTES EN MATERIA DE REHABILITACIÓN DA OFICINA MUNICIPAL.-
Data de fin de prazo:2013-11-14 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
Acordo adxudicación en Xunta de Goberno Local de 14/11/2013 ao licitador que presentou a proposta máis vantaxosa na contratación de asistencia técnica para desenvolvemento e tramitación de expedientes en materia de rehabilitación da oficina municipal de rehabilitación-portelos únicos de información e xestión do plan de vivenda e rehabilitación e doutras actuacións das políticas de vivenda. - Presentada a documentación requirida aos efectos de adxudicación á empresa Espinosa & Rodríguez Architects Projects Managers SLP CIF. B36418614, como licitador que presentou a proposta máis vantaxosa, a Xunta de Goberno Local, por unanimidade, adoptou o seguinte acordo: 1º.- Adxudicar á empresa Espinosa & Rodríguez Architects Projects Managers SLP, CIF B36418614, con enderezo na rúa San Roque nº 2 oficina 2, cp 36001 Pontevedra, a contratación do contrato de "Asistencia Técnica para o desenvolvemento e tramitación de expedientes en materia de rehabilitación da oficina municipal de Rehabilitación-Portelos Unicos de información e xestión do Plan de Vivenda e rehabilitación e doutras actuacións das políticas de vivenda" polo prezo total de 17.900€/anuais, IVE incluído (orzamento base: 14.793,39€ IVE: 3.106,61€) de conformidade coa proposta económica presentada e nas condicións indicadas no prego de cláusulas administrativas aprobado. 2º.- A formalización do contrato, de conformidade co art. 156 do TRLCSP realizarase no prazo máximo de quince días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación desta resolución. 3º.- De conformidade co estipulado no art. 154 do TRLCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo e publicarase no Perfil do Contratante da páxina web do concello (www.concellotui.org). Así mesmo, a formalización dos contratos cunha contía igual ou superior ás cantidades indicadas no art. 138.3 do TRLCSP publicaranse no Perfil do Contratante, e se a contía do contrato é igual a superior a 100.000€ no Boletín Oficial da Provincia." Tui, 14 de novembro 2013.
SUBMINISTRO DE VEHICULO TODOTERREO CON DESTINO A PROTECCION CIVIL DO CONCELLO DE TUI.
Data de fin de prazo:2013-11-05 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
1.- Entidade adxudicadora: a) Organismo: Concello de Tui. b) Dependencia que tramita o expediente: Secretaría-Contratación. 2.- Obxecto do contrato: a) Tipo de contrato: Subministro. 3.- Tramitación, procedemento e forma de adxudicación: - Tramitación: Ordinaria. - Procedemento: Negociado sen publicidade. 4.- Título do contrato: "Adquisición de vehículo todoterreo con destino a Protección Civil do Concello de Tui." 5.- Orzamento de licitación: Orzamento base: 33057,85€. IVE: 6942,15€. Orzamento total: 40.000,00€. 6.- Adxudicación: a).- Xunta de Goberno Local de 31/10/2013. b).- Contratista adxudicatario: "Talleres San Telmo, S.L." c).- Nacionalidade: Española. d).- Importe de adxudicación: 34174,80€, IVE incluído. 7.- Formalización do contrato: 05/11/2013.