Perfil do Contratante
LICITACIÓN CONTRATACIÓN "MELLORA PAVIMENTACIÓN DUN CAMIÑO ENTRE OS NÚCLEOS RURAIS DE O REMESAL E CASAS NOVAS. TUI". PLAN MARCO. MELLORA DE CAMIÑOS MUNICIPAIS DE ACCESO A EXPLOTACIÓNS AGRARIAS 2016.
Data de fin de prazo:2016-09-12 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
ACORDO ADXUDICACIÓN XUNTA DE GOBERNO LOCAL DE 08/09/2016. 1º.- Adxudicar á empresa "Construccions, Obras e Viais, S.A" (COVSA) , CIF A36008886, con enderezo na rúa Herminia Fariña Cobián, baixo, 36003 Pontevedra, o contrato de obra de "Mellora de pavimentación dun camiño entre os núcleos rurais de O Remesal e Casas Novas. Plan Marco: Mellora de camiños municipais de acceso a explotacións agrarias", de conformidade coa proposta económica presentada e por importe total de 46.019,75€ (Base: 38.032,85€. IVE: 7.986,90€.) e con suxeición ao proxecto técnico e prego de cláusulas administrativas que rexen a contratación, coas seguintes melloras ofertadas: - Redución de prazo de execución: 16 días, polo que o prazo de execución de obra será de 14 días. - Prazo de mantemento: Prazo total de 5 anos. - Prazo de garantía: Ampliación do prazo de garantía de 4 anos, para un total de garantía de cinco anos. 2º.- Aos efectos de formalización do contrato de conformidade coa lexislación vixente e dado que se trata dun contrato declarado urxente, conforme co art. 156 do TRLCSP a sinatura do contrato será no prazo máximo de oito días hábiles dende a data de notificación da adxudicación. 3º.- De conformidade co estipulado no art. 154 do TRLCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo. Así mesmo, a formalización dos contratos cunha contía igual ou superior ás cantidades indicadas no art. 138.3 do TRLCSP publicaranse no Perfil do Contratante da páxina web do concello (www.concellotui.org) e no Boletín Oficial da Provincia.
CONTRATO DE EXPLOTACION QUIOSCO PISCINAS MUNICIPAIS
Data de fin de prazo:2016-07-04 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
EXPEDIENTE CONTRATACIÓN "EXPLOTACIÓN DE QUIOSCO NAS PISCINAS MUNICIPAIS" .- Por acodo de Xunta de Goberno Local de 19/05/2016 apróbase a contratación mediante contrato administrativo especial para explotación de quiosco en local sito nas instalacións das piscinas municipais, de conformidade cos informes técnicos emitidos e prego de cláusulas redactado ao efecto, que tamén se aproba, establecéndose un canon mínimo de 412,04€ IVE e impostos incluídos, publicándose no Pefil do Contratante e taboleiro de edictos a efectos de presentación de propostas polo prazo de quince días naturais. Publicado edicto de convocatoria no Taboleiro de Edictos do Concello e Perfil do Contratante, se presenta unha única proposta de Santiago Alvarez Amoedo, con enderezo na rúa Oia, nº 8, baixo, 36700 Tui. Procedida á apertura polo órgano de contratación de documentación administrativa e proposta económica presentada, o licitador Santiago Alvarez Amoedo ofrece un canon de 500,00 €, impostos incluídos. Con data 16/06/2016 a Xunta de Goberno Local emite requirimento a Santiago Alvarez Amoedo aos efectos de presentación de garantía definitiva e documentación xustificativa relativa ao artigo 151 do TRLCSP. Con data 22/06/2016 D. Santiago Alvarez Amoedo presenta garantía definitiva aos efectos de adxudicación do contrato así como documentación xustificativa requirida. En base ao anterior e de conformidade co establecido no prego administrativo aprobado, a xunta de goberno local, por unanimidade, adoptou o seguinte acordo: 1º.- Adxudicar a D. Santiago Alvarez Amoedo, DNI 35569846R, con enderezo en rúa Oia, nº 8-baixo, 36700 Tui, a concesión para explotación de quiosco nas piscinas municipais por un cánon de concesión correspondente á tempada de verán por importe de 500,00€, impostos incluídos, de conformidade coa proposta económica presentada. 2º.- A formalización do contrato, de conformidade co art. 156 do TRLCSP, realizarase no prazo máximo de quince días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación deste acordo. 3º.- Dar conta da presente resolución ós departamentos de Secretaría, Intervención, Xunta de Goberno Local e Pleno da Corporación na vindeira sesión que éstes celebren. Tui, 30/07/2016.
Licitación para a contratación das pólizas de seguro de “EDIFICIOS MUNICIPAIS”, “RESPONSABILIDADE CIVIL” E “EDIFICIO AREA PANORAMICA”.
Data de fin de prazo:2016-04-05 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
RESOLUCIÓN DA ALCALDÍA CONTRATO DE PÓLIZAS DE SEGUROS DE "EDIFICOS MUNICIPAIS, RESPONSABILIDADE CIVIL E EDIFICIO AREA PANORÁMICA". Con data 11 de febreiro de 2016 a Xunta de Goberno Local acordou aprobar a contratación de "Pólizas de seguros de Edificios Municipais, Responsabilidade Civil e Edificio Area Panorámica", cun orzamento total de licitación de 31.500,00€, impostos incluídos, de conformidade co prego de cláusulas administrativas e técnicas, que tamén se aproba. Rematado prazo de presentación de propostas e formalizada a Mesa de Contratación, procedida á realización de apertura con data 21 de marzo 2006, de sobre nº 1, documentación administrativa, e acto seguido, en sesión púlblica, de sobre nº 2, proposta económica, a Mesa de Contratación, en acto realizado o día 31 de marzo 2006, acorda propoñer á empresa "HELVETIA COMPAÑIA SUIZA, S.A. DE SEGUROS Y REASEGUROS", CIF A 41003864, con enderezo en Sevilla, Paseo Cristóbal Colón, nº 26, cp 41001, como adxudicatario do contrato por ser a oferta económicamente máis vantaxosa das presentadas, que se eleva ao órgano de contratatación aos efectos de cumprimento do artigo 151 do Texto Refundido da Lei de Contratos do Sector Público así como documentación acreditativa dos aspectos presentados segundo declaración responsable, de conformidade coa Lei 14/2013, de 27 de setembro. Posto en coñecemento da referida empresa a proposta emitida pola Mesa de Contratación, con esta mesma data se presenta mediante vía telemática documentación xustificativa do cumprimento do artigo 151 do Texto Refundido da Lei de Contratos do Sector Público así como acreditación dos aspectos indicados na declaración responsable presentada pola referida empresa, relativos e acreditativos da personalidade xurídica, representación, solvencia financeira, técnica e profesional. Á vista da documentación aportada se da por cumprimentado o apartado 16º do prego de cláusulas administrativas aprobado, agás o relativo á garantía definitiva do contrato, que se depositará pola referida empresa antes da formalización do contrato. Polo exposto anteriormente, dado que a cobertura da póliza anterior contratada polo concello remata o 31 de marzo 2016, polo que é necesario cobertura coa que se contrata actualmente a data 1 de abril de 2016, dada a urxencia de formalizar a adxudicación do contrato, se procede a avogar as competencias delegadas na Xunta de Goberno Local por resolución de 22 de xuño 2015, por esta Alcaldía acctal. e RESOLVE: 1º.- Adxudicar á empresa "HELVETIA COMPAÑIA SUIZA, S.A. DE SEGUROS Y REASEGUROS", CIF A 41003864, con enderezo en Sevilla, Paseo Cristóbal Colón, nº 26, cp 41001, como adxudicatario do contrato por ser a oferta economicamente máis vantaxosa das presentadas, e que se indica a continuación: 1.- Proposta económica totalizada en 22.289,91€, co seguinte desglose: - Total póliza edificios municipais: 7.671,72€. - Total póliza R.C.: 12.804,00€. - Total póliza Area Panorámica: 1.814,19€. 2.- Condiciones de garantías e oferta de coberturas complementaria en seguro de edificios municipais, segundo táboa e documentación presentada que obra no expediente. 3.- Condicións de garantías e ofertas de coberturas complementarias no seguro de Área Panorámica, segundo táboa e documentación presentada, que obra no expediente. 4.- Oferta de coberturas complementarias en seguro de responsabilidad civil, segun táboa que acompaña e obra no expediente. A cobertura da póliza contratada será a partir do día seguinte da data de adxudicación. 2º.- Aos efectos de formaliza-lo contrato, de conformidade co art. 156 do TRLCSP, realizarase no prazo máximo de oito días hábiles ( contrato urxente) a partir do día seguinte da notificación da adxudicación, acto no que terá que estar acreditada o depósito da garantía definitiva na Tesourería municipal. 3º.- De conformidade co estipulado no art. 154 do TRLCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo. Así mesmo, a formalización dos contratos cunha cuantía igual ou seuperior ás cantidades indicadas no art. 138.3 do TRLCSP publicarase no Perfil do Contratante da páxina web do concello (www.concellotui.org) e no Boletín Oficial da Provincia. Mándao e asínao a alcaldesa acctal. en Tui, a 31 de marzo de 2016. A alcaldesa acctal. Dou fe, A Secretaria acctal. Asdo. María Carmen Núñez Méndez Asdo. María Jesús Blanco Martínez.
Licitación para a contratación do subministro de “Gasóleo A” para abastecer os vehículos e máquinas do Parque de Maquinaria.
Data de fin de prazo:2016-06-10 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
ACORDO ADXUDICACION 02/06/2016. 9º.- Expediente de contratación do subministro de “Gasóleo A” para abastecer os vehículos e máquinas do Parque de Maquinaria. De conformidade coa proposta emitida pola Mesa de Contratación e unha vez unha vez que se procedeu polo licitador proposto á presentación da documentación requirida, a Xunta de Goberno Local, por unanimidade, adoptou o seguinte ACORDO: 1º.- Adxudicar á empresa "Compañía Española de Petroleos, SA, CIF A-28003119, con enderezo en Paseo de la Castellana, nº 259-A, 28046 Madrid, e delegación de Vigo a efectos de notificacións en Travesía rúa Coruña, nº 4, oficina 1, 36201 Vigo, o contrato de subministro de “Gasóleo A” , para abastecer os vehículos e máquinas do Parque de Maquinaria do concello, que ofrece un prezo de parámetro DELTA de 0,0599 €/l ata unha contía máxima de 73.077,38 € (IVE e demais impostos incluídos) , de conformidade coa oferta económica presentada e con suxeición aos pregos de cláusulas administrativas e prescricións técnicas aprobados, que rexen a contratación. 2º.- A formalización do contrato, de conformidade co art. 156 do TRLCSP realizarase no prazo máximo de quince días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación desta resolución. 3º.- De conformidade co estipulado no art. 154 do TRLCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo. Así mesmo, a formalización dos contratos cunha contía igual ou superior ás cantidades indicadas no art. 138.3 do TRLCSP publicaranse no Perfil do Contratante da páxina web do concello (www.concellotui.org) e no Boletín Oficial da Provincia.
LICITACION PIANO DE COLA PARA AS INSTALACIÓNS MUNICIPAIS-CONSERVATORIO DE MÚSICA.
Data de fin de prazo:2016-05-25 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
ACORDO XUNTA DE GOBERNO LOCAL DE 21/04/2016. 3º.- Expediente contratación subministro “PIANO DE COLA PARA AS INSTALACIÓNS MUNICIPAIS-CONSERVATORIO DE MÚSICA MUNICIPAL”. Con data 26/05/2015 se emite resolución da Deputación provincial concedendo a cantidade de 32.990,00 euros para realización do investimento “Adquisición dun piano de cola”, investimento incluído no Plan Provincial de Obras e Servizos 2015 (PPOS715/00610/201500320), cun orzamento de 32.990,00 euros. O investimento deberá estar executado e xustificado, na súa totalidade, o 31 de decembro de 2016. Con data 10/09/2015 a Xunta de Goberno Local aproba o inicio do expediente de contratación para o referido subministro, autorizando gasto máximo por importe de 32.990,00€ (Base: 27.267,46€. IVE: 5.725,54 €) e aprobando o prego de cláusulas administrativas e memoria técnica valorada, documentos contractuais que rexen a contratación, mediante procedemento aberto con varios criterios de adxudicación, publicándose no Boletín Oficial da Provincia e no Perfil do Contratante. Rematado o prazo de presentación de propostas, se presenta unha única empresa á licitación do referido contrato, Musical Pontevedra, S.L. Realizada a Mesa de Contratación para a apertura do sobre nº 1 “Documentación Administrativa” e apertura do sobre nº 2 “Criterios Cuantificables de forma automática”, con data 11/02/2016, a Mesa de Contratación acorda propoñer á empresa Musical Pontevedra, S.L., única empresa presentada á licitación e oferta máis vantaxosa, que se eleva ao órgano de contratación para requirimento de documentación xustificativa segundo o establecido no art. 151 do TRLCSP e documentación acreditativa dos aspectos presentados na declaración responsable, de conformidade coa Lei 14/2013, de 27 de setembro. Na Xunta de Goberno Local de 10/03/2016 acórdase, á vista da proposta da Mesa de Contratación requirir á empresa Musical Pontevedra, S.L. Á vista da documentación presentada pola empresa Musical Pontevedra, S.L., a Xunta de Goberno Local, por unanimidade dos membros presentes, adoptou o seguinte ACORDO: 1º.- Adxudicar á empresa “Musical Pontevedra, S.L.” CIF B36403921, con enderezo en rúa Uruguay, nº 59, baixo, 36002 Pontevedra, o contrato de subministro para adquisición de “Piano de Cola para as instalacións municipais – Conservatorio de Música”, polo prezo ofertado total de 32.899,00€ (base: 27.189,26€. IVE 21%: 5.709,74€) de conformidade coa proposta económica presentada, piano Yamaha Mod. C7X, con banqueta regulable en altura, incluídas dúas afinacións; e con suxeición á memoria técnica e prego de cláusulas administrativas que rexen a contratación. 2º.- Aos efectos de formalización do contrato de conformidade coa lexislación vixente, conforme co art. 156 do TRLCSP a sinatura do contrato será no prazo máximo de quince días hábiles dende a data de notificación da adxudicación. 3º.- De conformidade co estipulado no art. 154 do TRLCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo. Así mesmo, a formalización dos contratos cunha contía igual ou superior ás cantidades indicadas no art. 138.3 do TRLCSP publicaranse no Perfil do Contratante da páxina web do concello (www.concellotui.org) e no Boletín Oficial da Provincia.
- Memoria
- Pliego
- modelo anexo II declaracion contrato
- PLIEGO ADMTIVO. TRADUCIDO PIANO DE COLA
- modelo anexo II declaracion contrato traducido
- MEMORIA VALORADA ADQUISICION DE UN PIANO traducida
- Resolución membros da mesa e data apertura sobres
- Acta Mesa de Contratación sobre 1
- Acta Mesa de Contratación sobre 2 piano de cola
OBRA "MELLORA DA PAVIMENTACIÓN NUN VIAL NO LUGAR DA IGREXA, GUILLAREI".
Data de fin de prazo:2016-08-02 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
ACORDO XUNTA DE GOBERNO LOCAL DE 15/07/2016. 7º.- Adxudicación contrato de obra "Mellora de Pavimentación dun vial no lugar de Igrexa, Guillarei.Tui". De conformidade coa proposta emitida pola Mesa de Contratación con data de 05 de xullo de 2016, a Xunta de Goberno Local, por unanimidade, adoptou o seguinte ACORDO: 1º.- Adxudicar á empresa "Asfagal Técnicas Viarias, S.L." CIF B32404972, con enderezo na rúa Marie Courie, nº 4 baixo, CP 32005 Ourense, o contrato de obra de "Mellora de pavimentación dun vial no lugar de Igrexa, Guillarei, Tui", polo prezo ofertado total de 21.172,53€ (base: 17.497,96€. IVE 21%: 3.674,54€) de conformidade coa proposta económica presentada e con suxeición ao proxecto técnico e prego de cláusulas administrativas que rexen a contratación, e as seguintes melloras ofertadas: - Incremento do prazo de garantía en corenta e oito (48) meses, sobre os 12 meses legais. Total de (60) meses. - Incremento do número de testigos e análise das mostras de seis (6) testigos, sobre os 3 testigos do proxecto. Total de nove (9) testigos. 2º.- Aos efectos de formalización do contrato de conformidade coa lexislación vixente e dado que se trata dun contrato declarado urxente, conforme co art. 156 do TRLCSP a sinatura do contrato será no prazo máximo de oito días hábiles dende a data de notificación da adxudicación. 3º.- De conformidade co estipulado no art. 154 do TRLCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo. Así mesmo, a formalización dos contratos cunha contía igual ou superior ás cantidades indicadas no art. 138.3 do TRLCSP publicaranse no Perfil do Contratante da páxina web do concello (www.concellotui.org) e no Boletín Oficial da Provincia.
SUBMINISTRO (CONTRATO MIXTO) "AMPLIACION E REMODELACIÓN DA ZONA DE XOGOS INFANTÍS NO PASEO MARÍTIMO DE TUI".
Data de fin de prazo:2015-10-26 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
PROPOSTA DE RESOLUCIÓN DA ALCALDIA Presentada documentación requirida á empresa "Proyecon Galicia, S.A.", CIF A32032039, como oferta máis vantaxosa na licitación do contrato "Ampliación e remodelación da zona de xogos infantís no Paseo Marítimo de Tui" e aos efectos do art. 151 do Texto Refundido da Lei de Contratos do Sector Público así como documentación acreditativa dos aspectos indicados na cláusula 15 do prego administrativo, esta Alcaldía, avogando as competencias delegadas na Xunta de Goberno Local por tratarse dun contrato urxente, e de conformidade coas atribucións que me confire a lexislación vixente, Esta Alcaldía PROPÓN : 1º.- Adxudicar á empresa "Proyecon Galicia, S.A." con NIF nº A32032039 , e na súa representación D. Angel Cobas Pena, DNI 50062934F, con enderezo en Ourense, Parque Empresarial Pereiro de Aguiar, parcela 30, cp 32792, o contrato de subministro de "Ampliación e remodelación da zona de xogos infantís no Paseo Marítimo de Tui", por importe total de 40.335,35€ (Orzamento base: 33.335,00€. IVE 21% 7.000,35€), de conformidade coa proposta económica presentada e con suxeición ao proxecto técnico e prego de cláusulas administrativas que rexen a contratación, coas seguintes melloras ofertadas: Reducción do prazo de execución de obra de 15 días. Incremento do prazo de garantía: 4 anos de incremento. 2º.- Aos efectos de formalización do contrato, de conformidade coa lexislación vixente art. 156 do TRLCSP a sinatura do contrato será no prazo máximo de oito días hábiles (urxente) dende a data de notificación da adxudicación. 3º.- De conformidade co estipulado no art. 154 do TRLCSP deberase notificar aos candidatos ou licitadores o referido acordo. Así mesmo, a formalización dos contratos cunha contía igual ou superior ás cantidades indicadas no art. 138.3 do TRLCSP publicaranse no Perfil do Contratante da páxina web do concello (www.concellotui.org) e no Boletín Oficial da Provincia. Tui, 16 de outubro de 2015. O ALCALDE Asdo. Enrique Cabaleiro González.
OBRA "MELLORA PAVIMENTACION CAMIÑOS RURAIS TUI. PLAN MARCO 2014-2015"
Data de fin de prazo:2015-09-02 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
-ADXUDICACIÓN CONTRATO DE OBRA DE " MELLORA DE PAVIMENTACIÓN CAMIÑOS RURAIS. PLAN MARCO 2014-2015".- De conformidade coa proposta emitida pola Mesa de Contratación e requirimento de 19/08/2015 para cumprimento do establecido no art. 151 do Texto Refundido da Lei de Contrato do Sector Público e Lei 14/2013 de 27 de setembro, así como xustificación dos requisitos indicados na licitación, sobre A "Documentación administrativa", aspectos que se indican na cláusula 14ª do prego de cláusulas administrativas, unha vez que se procedeu polo licitador proposto á presentación da documentación requirida, a Xunta de Goberno Local, na sesión de 27/08/2015, adoptou o seguinte acordo: 1º.- Adxudicar á empresa "Construccions, Obras e Viais, S.A." CIF A36008886, con enderezo en rúa Herminia Fariña Cobian, nº 46, cp 36003 Pontevedra, o contrato de obra de "Mellora de pavimentación camiños rurais. Plan Marco 2014-2015", polo prezo ofertado total de 62.231,01€ (base: 51.430,59€. IVE 21%: 10.800,42€) de conformidade coa proposta económica presentada e con suxeición ao proxecto técnico e prego de cláusulas administrativas que rexen a contratación, e as seguintes melloras ofertadas: - Incremento do prazo de garantía en corenta e oito (48) meses, sobre os 12 meses legais. Total de (60) meses. - Incremento do número de testigos e análise das mostras de seis (6) testigos, sobre os 3 testigos do proxecto. Total de nove (9) testigos. 3º.- Aos efectos de formalización do contrato de conformidade coa lexislación vixente e dado que se trata dun contrato declarado urxente, conforme co art. 156 do TRLCSP a sinatura do contrato será no prazo máximo de oito días hábiles dende a data de notificación da adxudicación. 4º.- De conformidade co estipulado no art. 154 do TRLCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo. Así mesmo, a formalización dos contratos cunha contía igual ou superior ás cantidades indicadas no art. 138.3 do TRLCSP publicaranse no Perfil do Contratante da páxina web do concello (www.concellotui.org) e no Boletín Oficial da Provincia.
- memoria-orzamento
- prego clausulas adinistrtivas
- modelo anexo II declaracion contrato
- Acta Mesa de Contratación sobre 1
- Acta Mesa de Contratación Sobre A
- Acta Mesa de Contratación empresas admitidas tras
- Acta Mesa de Contratación sobre 2 propuesta econom
- Acta Mesa de Contratación valoracións e proposta d
CONTRATACION CAMPAMENTO URBANO DE VERAN ANO 2015.
Data de fin de prazo:2015-06-25 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
RESOLUCIÓN DA ALCALDIA Unha vez que pola empresa proposta como máis vantaxosa para a contratación do servizo de "Campamento Urbano de Verán ano 2015" presentou a documentación requirida aos efectos de adxudicación do referido contrato, de conformidade co indicado no prego de cláusulas administrativas aprobado na licitación e art. 151 do Texto Refundido da Lei de Contratos do Sector Público, esta Alcaldía, de conformidade coas atribucións que me confire a lexislación vixente, RESOLVO: 1º.- Adxudicar á empresa “Actividades Lúdicas Galicia, S.L." , con CIF nº B27791086 , con enderezo en Camiño da Igrexa, nº 110, cs, cp 36314 Vigo, o contrato de servizo para a realización de "Campamento urbano de verán ano 2015", por importe total de 15.950,00€ (Orzamento base: 14.500,00€. IVE 10% 1.450,00€), de conformidade coa proposta económica presentada e con suxeición ao proxecto técnico e prego de cláusulas administrativas aprobado. As melloras de servizo do campamento serán: Aula Matinal: O horario comprenderá dende as 8,00 horas ata as 9,00 horas da mañá. Aula Sobremesa: O horario comprenderá dende as 14,00 horas ata as 15,00 horas. Número de prazas a maiores por quenda de campamento: 70 prazas. 2º.- Aos efectos de formalización do contrato de conformidade coa lexislación vixente e conforme co art. 156 do TRLCSP a sinatura do contrato será no prazo máximo de quince días hábiles dende a data de notificación da adxudicación. 3º.- De conformidade co estipulado no art. 154 do TRLCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo. Así mesmo, a formalización dos contratos cunha contía igual ou superior ás cantidades indicadas no art. 138.3 do TRLCSP publicaranse no Perfil do Contratante da páxina web do concello (www.concellotui.org) e no Boletín Oficial da Provincia. 4º.- Dar traslado desta resolución ós interesados, aos departamentos de Secretaría e Intervención municipal así como o Pleno da Corporación na vindeira sesión que se celebre. Tui, 17 de xuño de 2015. O ALCALDE Asdo. Enrique Cabaleiro González. Ante mín, A Secretaria
- Prego de clausulas administrativas proceemento abe
- prego prescricions técnicas campamento urbano
- modelo anexo II declaracion contrato
- nombramiento miembros mesa contrato campamento urb
- Acta Mesa de Contratación sobre nº 1 contrato camp
- Acta mesa contratacion sobre 3 proxecto de servizo
- Acta mesa contratación sobre 2 - proposta económic
- acta mesa de contratacion proposta adxudicacion
CONTRATACION DA OBRA "ARRANXO DA TARIMA DO PASEO FLUVIAL DE TUI"
Data de fin de prazo:2015-05-08 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
RESOLUCIÓN DA ALCALDIA Cumprimentado pola empresa Construcciones Castro Figueiro, S.L. con NIF nº B36816189, e como representante desta D. José Manuel Castro Senra, con DNI 35548997J, o requirimento efectuado aos efectos de oferta económica máis vantaxosa, esta Alcaldía, avogando as competencias delegadas na Xunta de Goberno Local, e de conformidade coas atribucións que me confire a lexislación vixente, RESOLVO: 1º.- Adxudicar á empresa Construcciones Castro Figueiro, S.L. con NIF nº B36816189 , e como representante desta D. José Manuel Castro Senra, con DNI 35548997J, domicilio social en Avda. Redondela, nº 94-baixo, Chapela, 36320 Redondela (Pontevedra), o contrato de obra "Arranxo da tarima do paseo fluvial de Tui", por importe total de 79.177,76€ (Orzamento base: 65.436,17€. IVE 21% 13.741,59€), de conformidade coa proposta económica presentada e con suxeición ao proxecto técnico e prego de cláusulas administrativas que rexen a contratación, e as seguintes melloras ofertadas: incremento do prazo de garantía de 5 anos, incremento da cantidade económica destinada a control de calidade do 3% e creación dun prazo de mantemento de 5 anos. 2º.- Aos efectos de formalización do contrato de conformidade coa lexislación vixente e conforme co art. 156 do TRLCSP a sinatura do contrato será no prazo máximo de quince días hábiles dende a data de notificación da adxudicación. 3º.- De conformidade co estipulado no art. 154 do TRLCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo. Así mesmo, a formalización dos contratos cunha contía igual ou superior ás cantidades indicadas no art. 138.3 do TRLCSP publicaranse no Perfil do Contratante da páxina web do concello (www.concellotui.org) e no Boletín Oficial da Provincia. 4º.- Dar traslado desta resolución ós interesados, aos departamentos de Secretaría e Intervención municipal así como Xunta de Goberno Local e Pleno da Corporación na vindeira sesión que se celebre. Tui, 5 de maio de 2015. O ALCALDE Asdo. Moisés Rodríguez Pérez. Ante mín, A Secretaria accidental.
- prego clausulas administrativas obra arranxo tarim
- modelo anexo II declaracion contrato
- memoria-orzamento obra tarima paseo fluvial
- pliego clausulas administrativas traducido al cast
- modelo anexo II declaracion contrato castellano
- Acta Mesa de Contratación sobre nº 1
- Acta Mesa de Contratación 22-04-2015
- Acta Mesa de Contratación sobre nº 2
- Acta Mesa de Contratación proposta mais vantaxosa
CONTRATACION DA OBRA "REPOSICIÓN DO PAVIMENTO DA N-550, GUILLAREI.TUI"
Data de fin de prazo:2015-05-11 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
RESOLUCIÓN DA ALCALDIA Cumprimentado pola empresa “Construcciones, Obras y Viales, S.A. (COVSA)”, con NIF nº A 36008886, e como representante desta D. Jesús Fontán Piñeiro, con DNI 35427185D, o requirimento efectuado aos efectos de oferta económica máis vantaxosa, esta Alcaldía, avogando as competencias delegadas na Xunta de Goberno Local, e de conformidade coas atribucións que me confire a lexislación vixente, RESOLVO: 1º.- Adxudicar á empresa “Construcciones, Obras y Viales, S.A. (COVSA)”, con NIF nº A 36008886 , e como representante desta D. Jesús Fontán Piñeiro, con DNI 35427185D, domicilio social en Herminia Fariña Cobián, baixo, cp 36003, Pontevedra, o contrato de obra "Reposición do pavimento da N-550, Guillarei, Tui", por importe total de 101.206,75€ (Orzamento base: 83.641,94€. IVE 21% 17.564,81€), de conformidade coa proposta económica presentada e con suxeición ao proxecto técnico e prego de cláusulas administrativas que rexen a contratación, e as seguintes melloras ofertadas: incremento do prazo de garantía en corenta e oito meses, incremento de número de testigos e análise das mostras de 12 e creación dun prazo de mantemento de cinco anos. 2º.- Aos efectos de formalización do contrato de conformidade coa lexislación vixente e conforme co art. 156 do TRLCSP a sinatura do contrato será no prazo máximo de quince días hábiles dende a data de notificación da adxudicación. 3º.- De conformidade co estipulado no art. 154 do TRLCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo. Así mesmo, a formalización dos contratos cunha contía igual ou superior ás cantidades indicadas no art. 138.3 do TRLCSP publicaranse no Perfil do Contratante da páxina web do concello (www.concellotui.org) e no Boletín Oficial da Provincia. 4º.- Dar traslado desta resolución ós interesados, aos departamentos de Secretaría e Intervención municipal así como Xunta de Goberno Local e Pleno da Corporación na vindeira sesión que se celebre. Tui, 6 de maio de 2015. O ALCALDE Asdo. Moisés Rodríguez Pérez. Ante mín, A Secretaria accidental.
CONTRATACION DA OBRA "MANTEMENTO E MELLORA DE PAVIMENTOS CONCELLO DE TUI".
Data de fin de prazo:2015-05-19 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
DONA IRENE SUAREZ LOPEZ, SECRETARIA DO EXCMO. CONCELLO DE TUI CERTIFICA: Que a Xunta de Gobenro Loca, con data 14 maio de 2015 e no punto da orde do día referente a CONTRATACIÓN, adoptou o seguinte acordo, co tenor literal que se inidca. -ADXUDICACIÓN CONTRATO DE OBRA DE "MANTEMENTO E MELLORA DE PAVIMENTOS CONCELLO DE TUI".- De conformidade coa proposta emitida pola Mesa de Contratación e acordo da Xunta de Goberno Local de 30/04/2015 aos efectos de requirimento para cumprimento do establecido no art. 151 do Texto Refundido da Lei de Contrato do Sector Público e Lei 14/2013 de 27 de setembro, así como xustificación dos requisitos indicados na licitación, sobre A "Documentación administrativa", aspectos que se indican na cláusula 14ª do prego de cláusulas administrativas, e de conformidade coa Lei 14/2013, de 27 de setembro, unha vez que se procedeu polo licitador proposto á presentación da documentación requirida, a Xunta de Goberno Local, por unanimidade dos membros presentes, adopotou o seguinte acordo: 1º.- Adxudicar á empresa "Obras, Reformas y Saneamientos S.L. (ORESA)" CIF B36494185, con enderezo en rúa Gerona, nº 3 entresuelo, Oficina C, cp 36211 Vigo, o contrato de obra de "Mantemento e mellora de pavimentos Concello de Tui", polo prezo ofertado total de 228.875,37€ € (base: 189.153,20€. IVE 21%: 39.722,17€) , €), de conformidade coa proposta económica presentada e con suxeición ao proxecto técnico e prego de cláusulas administrativas que rexen a contratación, e as seguintes melloras ofertadas: incremento do prazo de garantía de catro anos, incremento de número de testigos e análise das mostras de doce e creación dun prazo de mantemento de cinco anos. 2º.- Aos efectos da execución do contrato se estará ó indicado nas Resolucións da Consellería de Cultura de datas 28 de xaneiro de 2015 e 20 de abril de 2015. 3º.- Aos efectos de formalización do contrato de conformidade coa lexislación vixente e conforme co art. 156 do TRLCSP a sinatura do contrato será no prazo máximo de quince días hábiles dende a data de notificación da adxudicación. 4º.- De conformidade co estipulado no art. 154 do TRLCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo. Así mesmo, a formalización dos contratos cunha contía igual ou superior ás cantidades indicadas no art. 138.3 do TRLCSP publicaranse no Perfil do Contratante da páxina web do concello (www.concellotui.org) e no Boletín Oficial da Provincia. E para que así conste, emito a presente en Tui, a 15 de maio de 2015.