Perfil do Contratante
CONTRATACIÓN DO SERVIZO DE "LIMPEZA DE DEPENDENCIAS MUNICIPAIS"
Data de fin de prazo:2009-10-19 00:00:00 Convocatoria: Adxudicacion definitiva
Expediente:
ANUNCIO
ANUNCIO ADXUDICACION DEFINITIVA "LIMPEZA DE DEPENDENCIAS MUNICIPAIS". - Acordado na Xunta de Goberno Local de data 01/10/2009 adxudicación provisional do referido servizo e unha vez que o adxudicatario proposto presentou a documentación requirida para elevar a definitiva, proponse á Xunta de Goberno Local, na sesión de 15 de outubro 2009 adoptou o seguinte acordo : Adxudicar definitivamente á empresa "ORBALLO SOCIEDAD COOPERATIVA LIMITADA, S.L.", CIF F-36211944, con enderezo en Ribadelouro-Mallón, cp 36710 Tui, o servizo de LIMPEZA DE DEPENDENCIAS MUNICIPAIS, única proposta presentada, polo importe que se indica a continuación de conformidade coa proposta económica e melloras presentadas, ao abeiro do prego de condicións aprobado: Orzamento base de adxudicación: 336.000,00€ nas dúas anualidades. (168.000 €. anual). Cantidade correspondente ó IVE: 53.760,00 nas dúas anualidades. (26.880,00€ anual). Orzamento total adxudicación: 389.760,00€ (194.880,00€ anual). A formalización do contrato realizarase no prazo de cinco días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación deste acordo. De conformidade co estipulado no art. 137 da LCSP se deberá notificar ós cantidiatos ou licitadores o referido acordo así como publicarase no Perfil do Contratante tal e como se inidica no art. 138 da LCSP.
CONCURSO DE SUBMINISTRO DE ENERXÍA ELECTRICA ALTA TENSION A DISTINTOS PUNTOS DE CONSUMO DO CONCELLO (2 LOTES DEFINIDOS), POR PROCEDEMENTO ABERTO.
Data de fin de prazo:2009-11-13 00:00:00 Convocatoria: Adxudicacion definitiva
Expediente: 01/09-SUB
ANUNCIO
XUNTA DE GOBERNO LOCAL: 12/11/2009. Adxudicar definitivamente á empresa "SOCIEDAD ELECTRICISTA DE TUY, S.A.", CIF- A36000073, con enderezo en Tui, rúa Coruña, nº 20, cp 36700, o subministro de enerxía eléctrica alta tensión a distintos puntos de consumo do concello, polos importes que se indican a continuación, sendo a única proposta presentada e de conformidade co prego de condicións aprobado: - Lote nº 1.- Estación de Bombeo (Pozos) en Paramos, rio Miño: Prezo kWh de: P1 (Hora punta): 0,12062 €/kWh. P2(LLana): 0,10678 €/kWh.. P3 (Valle): 0,07461 €/kWh. IVE: P1 (Hora punta): 0,01930 €/kWh. P2 (LLana): 0,01708 €/kWh. P3 (Valle): 0,01194 €/kWh. Total Prezo kWh de: P1 (Hora punta): 0,13992 €/kWh. P2 (Llana): 0,12387 €/kWh. P3 (Valle): 0,08655 €/kWh. - Lote nº 2.- Traída de Augas (Depuradora), en Randufe: Prezo kWh de: P1 (Hora punta): 0,12804 €/kWh. P2 (LLana): 0,11255 €/kWh. P3 (Valle): 0,07873 €/kWh. IVE: P1 (Hora punta): 0,02049 €/kWh. P2 (Llana): 0,01801 €/kWh. P3 (Valle): 0,01260 €/kWh . Total Prezo kWh de: P1 (Hora punta): 0,14853 €/kWh P2 (Llana): 0,13056 €/kWh. P3 (Valle): 0,09133 €/kWh. A formalización do contrato realizarase no prazo de cinco días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación deste acordo. Tui, 13 de novembro 2009 O ALCALDE Asdo. Antonio F. Fernández Rocha.
SERVIZO DE TRANSPORTE E BALDEIRADO DE RESIDUOS PROCEDENTES DO PUNTO LIMPO.
Data de fin de prazo:2009-07-27 00:00:00 Convocatoria: Adxudicacion definitiva
Expediente: 03/09-SER
ANUNCIO
ACORDO DE ADXUDICACIÓN PROVISIONAL.- Xunta de Goberno Local: 23/07/2009 Orzamento base de licitación: 34.162,99€. IVE (7%): 2.391,41€. Importe total: 36.554,40 Procedemento de contratación: Negociado sen publicidade. Adxudicatario : GONZALEZ COUCEIRO, S.L.U., ó se-la única proposta presentada, con enderezo en O Porriño, Polígono Industrial As Gándaras, nº 8, (36.400). Importe da adxudicación: Orzamento base: 29.000,00€. IVE: 2.030€. Importe total: 31.030€. A formacilización do contrato realizarrase no prazo de dez días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación deste acordo. De conformidade co estipulado no art. 137 da LCSP se deberá notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo así como publicarase no Perfil do Contratante tal e como se inidca no art. 138 da LCSP. Tui, 27 de xullo de 2009.- O ALCALDE Asdo. Antonio F. Fernández Rocha.
CONTRATACIÓN SERVIZO DE LIMPEZA DE RUAS
Data de fin de prazo:2009-06-15 00:00:00 Convocatoria: Adxudicacion definitiva
Expediente: 02/09-SER
ANUNCIO
ADXUDICACION DEFINITIVA SERVIZO LIMPEZA DE RUAS ACORDO XUNTA DE GOBERNO LOCAL DE 11 DE XUÑO DE 2009.- Acordado na Xunta de Goberno de data 15 de maio de 2009 adxudicación provisional do referido servizo e unha vez que o adxudicatario proposto presetou a documentación requerida e procedeu a constitui-la finaza definitiva, correspondente ó 5% do improte da adxudicación, excluído IVE, á vista do expediente a Xunta de Goberno Local adoptou o seguinte acordo: Adxudicar definitivamente á empresa "ORBALLO, Sociedade Cooperativa Limitada", CIF F36211944, con enderezo en Tui, Ribadelouro-Mallón s/n, a realización do servizo de "LIMPEZA DE RUAS", por ser a única proposta presentada, polo importe que se indica a continuación e de conformidade coa proposta económica e melloras presentadas, todo elo ó abeiro do prego de condicións aprobado: - Orzamento base de adxudicación: 407.476,64€ ( 101.869,16€ anual). - Cantidade correspondente ó IVE: 28.523,36€ (7.130,84€ anual). - Orzamento total adxudicación: 436.000,00€ (109.000,00€ anual). A formalización do contrato realizarase no prazo de cinco días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación deste acordo. De conformidade co estipulado no art. 137 da LCSP se deberá notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo así como publicarase no Perfil do Contratante se indica no art. 138 da LCSP.
SUMINISTRO DE MATERIAL TURISTICO
Data de fin de prazo:2009-05-21 00:00:00 Convocatoria: Adxudicacion definitiva
Expediente: 03/09-SUB
ANUNCIO
ACORDO DE ADXUDICACIÓN DEFINITIVA.- XUNTA DE GOBERNO LOCAL DE : DE 15 DE MAIO DE 2009.- PROCEDEMENTO DE CONTRATACIÓN: Negociado sen publicicade en razón da súa contía (arts. 157, 161.2 e 162 da LCSP). EMPRESA ADXUDICATARIA: "GRAFICAS JUVIA, S.L.", CIF: B36020816, con enderezo en Polígono Industrial Os Viveiros, s/n, cp 36720 Guillarei - Tui. IMPORTE ADXUDICACIÓN: Orzamento base: 20.060,00€. IVE: 3.209,60€. Orzamento total: 23.269,60€. A formalización do contrato realizarase no prazo de dez días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación deste, debendo presentar para a súa sinatura certificado de non ter débedas coa Comunidade Autonóma. A adxudicación definitiva notificarase ós candidatos ou licitadores e publicarase no PERFIL DO CONTRATANTE do Concello arts. 137 e 138 da LCSP. Tui, 21 de maio de 2009. O ALCALDE Asdo. Antonio F. Fernández Rocha.
"CONTRATACIÓN POLIZAS DE SEGUROS: EDIFICIOS MUNICIPAIS. RESPONSABILIDADE CIVIL-PATRIMONIAL E EDIFICIO AREA PANORAMICA"
Data de fin de prazo:2009-04-23 00:00:00 Convocatoria: Adxudicacion definitiva
Expediente: 01/09-SER
ANUNCIO
RESOLUCIÓN DA ALCALDIA 1.- Con data 18 de marzo de 2009 se emite resolución da Alcaldía adxudicando provisionalmente á empresa "SEGUROS ROMADO, S.L.", CIF B-36250652, con enderezo na rúa Calvo Sotelo, nº 11-1ºIzda. o contrato de : - POLIZA DE SEGURO DE EDIFICIOS MUNICIPAIS. - POLIZA DE SEGURO DE RESPONSABILIDADE CIVIL-PATRIMONIAL. - POLIZA DE SEGURO DE EDIFICIO AREA PANORAMICA 2.- Publícase no Perfil do Contratista adxudicación provisional polo periodo de quince días hábiles e requírese documentación ó adxudicatario proposto ós efectos de elevar adxudicación provisional a definitiva. 3.- A empresa adxudicataria presenta a seguinte documentación requirida: - Garantía definitiva por importe de 2.978,93€, en metálico. - Certificacións de estar ó corrente das súas obrigas tributarias e Seguridade Social, Facenda da Xunta de Galicia e Concello de Tui. Á vista da documentación presentada e unha vez rematado o prazo de exposición pública de adxudicación provisional, esta Alcaldía, de conformidade coas atribucións que me confire a lexislación vixente, RESOLVE: - Adxudicar definitivamente á empresa "SEGUROS ROMADO, S.L." ., CIF B36250652, con enderezo en rúa Calvo Sotelo, nº 11-1ºIzda, cp 36700 Tui, a contratación das seguintes pólizas de seguro, polo importe total de 59.578,56€, impostos incluídos, de conformidade coa proposta económica presentada e prego de condicións aprobado: - POLIZA DE SEGURO DE EDIFICIOS MUNICIPAIS. - POLIZA DE SEGURO DE RESPONSABILIDADE CIVIL-PATRIMONIAL. - POLIZA DE SEGURO DE EDIFICIO AREA PANORAMICA - A formalización do contrato realizarase no prazo de dez días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación deste acordo. - De conformidade co estipulado no art. 137 da LCSP se deberá notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo así como publicarase no Perfil do Contratante tal e como se indica no art. 138 da LCSP . - Dar traslado da presente resolución ós departamentos de Secretaría e Intervención así como dar conta ó Pleno da Corporación municipal na vindeira sesión que éste celebre. Tui, 15 de abril de 2009. O ALCALDE Asdo. Antonio F. Fernández Rocha. Ante mín A Secretaria
OBRA "CONSTRUCCIÓN DE ACERAS EN LA PO-404 DE GUILLAREI A CALDELAS"
Data de fin de prazo:2009-05-09 00:00:00 Convocatoria: Adxudicacion definitiva
Expediente: 12/09-E
ANUNCIO
RESOLUCIÓN DA ALCALDIA DE ADXUDICACIÓN DEFINITIVA RESOLUCIÓN DA ALCALDIA 1.- Con data 24 de abril de 2009 emítese resolución da Alcaldía, avogando competencias por razón de urxencia, adxudicando provisionalmente á empresa "BELYPA CONSTRUCCIONES, S.L.", CIF B36324234, con enderezo en Tui, Avda. Concordia, nº 90-baixo, cp 36700, a obra "CONSTRUCCIÓN DE ACERAS EN LA PO-404 DE GUILLAREI A CALDELAS", por un importe total de 825.451,39€ ( Orzamento base: 711.596,03€. IVE: 113.855,36€) ó se-la proposta que acadou maior puntuación das presentadas. 2.- Publícase no Perfil do Contratante do Concello con data 27 de abril 2009 adxudicación provisional das obras e notifícase ós candidatos ou licitadores. 3.- A empresa adxudicataria presenta a documentación requirida polo Concello ós efectos de elevar adxudicación provisional a definitiva. Polo exposto anteriormente, esta Alcaldía, avogando a competencia delegada na X.G.L.mediante Resolución da Alcaldía de data 20 de xuño de 2007, por razóns de urxencia, en virtude do artigo 14 da lei 30/92 RESOLVE: 1º.- Adxudicar definitivamente á empresa BELYPA CONSTRUCCIONES, S.L., NIF- B36324234, con enderezo en Avda. Concordia, 90-baixo,, (cp 367700) Tui, a realización da obra "CONSTRUCCIÓN DE ACERAS EN LA PO-404 DE GUILLAREI A CALDELAS", por un importe total de 825.451,39€ (Orzamento base: 711.596,03€. IVE: 113.855,36€) ó se-la proposta que acadou maior puntuación das presentadas. 2º.- Aproba-lo proxecto de execución presentado de melloras complementarias. 3º.- A formalización do contrato realizarase no prazo de cinco día hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación desta resolución. 4º.- De conformidade co estipularo no art. 137 da LCSP se deberá notificar ós candidatos ou licitaroes a referida resolución así como publicarase no Perfil do Contratante e no BOP, tal e como se indica no art. 138 da LCSP. 5º.- Dar traslado desta resolución ós departamentos de Secretaría, Intervención e ó Pleno da Corporación na vindeira sesión que este celebre. Tui, 5 de maio de 2009. O ALCALDE Asdo. Antonio F. Fernández Rocha. Ante mín O Secretario en funcións.
"SANEAMENTO NO BARRIO DE VILANOVA, PARROQUIA DE PEXEGUEIRO"
Data de fin de prazo:2009-03-30 00:00:00 Convocatoria: Adxudicacion definitiva
Expediente: 10/09-E
ANUNCIO
ACORDO ADXUDICACIÓN DEFINITIVA. XUNTA DE GOBERTO LOCAL DE: 26 DE MARZO 2009. PROCEDEMENTO DE CONTRATACIÓN: Negociado sen publicidade. EMPRESA ADXUDICATARIA: "EXCAVACIONES Y CONSTRUCCIONES MANUEL PEREZ PORTELA, S.L.", CIF: B36239861, con enderezo en Pancenteno, nº 39, cp. 36770 O Rosal. IMPORTE ADXUDICACIÓN: Orzamento base: 140.955,78€. IVE: 22.552,92€. Orzamento total execución contrata: 163.508,70€ , por ser a oferta que acadou maior puntuación das presentadas, de conformidade cos criterios de adxudicación establecidos no prego de condiciós aprobado. A formalización do contrato realizarase no prazo de cinco días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación do acordo . De conformidade co estipulado no art. 137 da LCSP se deberá notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo así como publicarase no Perfil do Contratante e no BOP, tal e como se indica no art. 138 da LCSP. Tui, 27 de marzo de 2009.- O ALCALDE Asdo. Antonio F. Fernández Rocha.
"COLECTORES E IMPULSION DE SANEAMENTO NA PARROQUIA DE MALVAS"
Data de fin de prazo:2009-03-30 00:00:00 Convocatoria: Adxudicacion definitiva
Expediente: 09/09-E
ANUNCIO
ACORDO ADXUDICACIÓN DEFINITIVA XUNTA DE GOBERTO LOCAL DE: 26 DE MARZO 2009. PROCEDEMENTO DE CONTRATACIÓN: Negociado sen publicidade. EMPRESA ADXUDICATARIA: "EXCAVACIONES Y CONSTRUCCIONES MANUEL PEREZ PORTELA, S.L.", CIF: B36239861, con enderezo en Pancenteno, nº 39, cp. 36770 O Rosal. IMPORTE ADXUDICACIÓN: Orzamento base: 192.787,23 €. IVE: 30.845,96€. Orzamento total execución contrata: 223.633,19€ , por ser a oferta que acadou maior puntuación das presentadas, de conformidade cos criterios de adxudicación establecidos no prego de condiciós aprobado. A formalización do contrato realizarse no prazo de cinco días hábiles a contar dende o día seguinjte ó da notificación deste acordo. De conformidade co estipulado no art. 137 da LCSP se deberá notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo así como publicarase no Perfil do Contratante e BOP, tal e como se indica no art. 138 da LCSP. Tui, 27 de marzo de 2009.- O ALCALDE Asdo. Antonio F. Fernándedez Rocha.
"SANEAMENTO NO BARRIO DE VILAPOUCA, PARROQUIA DE PEXEGUEIRO"
Data de fin de prazo:2009-03-30 00:00:00 Convocatoria: Adxudicacion definitiva
Expediente: 08/09-E
ANUNCIO
ACORDO ADXUDICACIÓN DEFINITIVA. XUNTA DE GOBERTO LOCAL DE: 26 DE MARZO 2009. PROCEDEMENTO DE CONTRATACIÓN: Negociado sen publicidade. EMPRESA ADXUDICATARIA: "EXCAVACIONES Y CONSTRUCCIONES MANUEL PEREZ PORTELA, S.L.", CIF: B36239861, con enderezo en Pancenteno, nº 39, cp. 36770 O Rosal. IMPORTE ADXUDICACIÓN: Orzamento base: 93.595,49 €. IVE: 14.975,28€. Orzamento total execución contrata: 108.570,77€ , por ser a oferta que acadou maior puntuación das presentadas, de conformidade cos criterios de adxudicación establecidos no prego de condiciós aprobado. A formalización do contrato realizarse no prazo de cinco días hábiles a contar dende o día seguinjte ó da notificación deste acordo. De conformidade co estipulado no art. 137 da LCSP se deberá notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo así como publicarase no Perfil do Contratante e BOP, tal e como se indica no art. 138 da LCSP. Tui, 27 de marzo de 2009.- O ALCALDE Asdo. Antonio F. Fernández Rocha.
"PAVIMENTACION, ABASTECEMENTO DE AUGA E MELLORA DA SEGURIDADE VIAL EN AREAS"
Data de fin de prazo:2009-03-30 00:00:00 Convocatoria: Adxudicacion definitiva
Expediente: 07/09-E
ANUNCIO
ACORDO ADXUDICACIÓN DEFINITIVA. XUNTA DE GOBERTO LOCAL DE: 26 DE MARZO 2009. PROCEDEMENTO DE CONTRATACIÓN: Negociado sen publicidade. EMPRESA ADXUDICATARIA: "EXCAVACIONES Y CONSTRUCCIONES MANUEL PEREZ PORTELA, S.L.", CIF: B36239861, con enderezo en Pancenteno, nº 39, cp. 36770 O Rosal. IMPORTE ADXUDICACIÓN: Orzamento base: 147.067,46 €. IVE: 23.530,79€. Orzamento total execución contrata: 170.598,25€ , por ser a oferta que acadou maior puntuación das presentadas, de conformidade cos criterios de adxudicación establecidos no prego de condiciós aprobado. A formalización do contrato realizarse no prazo de cinco días hábiles a contar dende o día seguinjte ó da notificación deste acordo. De conformidade co estipulado no art. 137 da LCSP se deberá notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo así como publicarase no Perfil do Contratante e BOP, tal e como se indica no art. 138 da LCSP. Tui, 27 de marzo de 2009.- O ALCALDE Asdo. Antonio F. Fernándedez Rocha.
"ACONDICIONAMENTO CENTRO SOCIAL "A MACOCA"
Data de fin de prazo:2009-03-30 00:00:00 Convocatoria: Adxudicacion definitiva
Expediente: 06/09-E
ANUNCIO
ACORDO ADXUDICACIÓN DEFINITIVA. XUNTA DE GOBERTO LOCAL DE: 26 DE MARZO 2009. PROCEDEMENTO DE CONTRATACIÓN: Negociado sen publicidade. EMPRESA ADXUDICATARIA: "BELYPA CONSTRUCCIONES, S.L.", CIF: B36324234, con enderezo en avda. Concordia, nº 90-baixo, cp 36700, TUI. IMPORTE ADXUDICACIÓN: Orzamento base: 152.183,70 €. IVE: 24.349,39€. Orzamento total execución contrata: 176.533,09€ , por ser a oferta que acadou maior puntuación das presentadas, de conformidade cos criterios de adxudicación establecidos no prego de condiciós aprobado. A formalización do contrato realizarse no prazo de cinco días hábiles a contar dende o día seguinjte ó da notificación deste acordo. De conformidade co estipulado no art. 137 da LCSP se deberá notificar ós candidatos ou licitadores o referido acordo así como publicarase no Perfil do Contratante e BOP, tal e como se indica no art. 138 da LCSP. Tui, 27 de marzo de 2009.- O ALCALDE Asdo. Antonio F. Fernándedez Rocha.