Perfil do Contratante
SINALIZACIÓN DAS PARROQUIAS DE TUI E OS SEUS LUGARES.-
Data de fin de prazo:2017-12-29 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente: 2331/2017
ANUNCIO
Formalización de Contrato, que se inclúe na parte de documentos desta licitación.
- Proxecto sinalizacion das parroquias de Tui e seus
- Anexo 16-11-2016(2)
- Anexo 1 de 11-04-2016
- Anexo 1 de 11-04-2016 plano 7.4
- Anexo 1 de 11-04-2016 plano 7.5
- Anexo 1 de 11-04-2016 plano 7-2
- Anexo 1 de 11-04-2016 plano 7-3(2)
- Anexo 1 de 11-04-2016 plano 7-6
- Anexo 2 de 11-04-2016
- Anexo 12-01-2017
- Anexo 16-11-2016(2)
- Anexo 17-08-2017
- PCAP
- DECRETO 2017-1442 [DECRETO Nomeamento Mesa de Con
- Requerimiento BRICANTEL(1)
- Requirimento SEBAGASA(1)
- Acta Mesa Contratación licitación-Sinalización das
- requirimento xustificación baixa temeraria propost
- Acta Mesa de Contratación apertura sobre nº2 contr
- Acta Mesa Contratación licitación-Sinalización das
- anuncio convocatoria mesa de contratacion para o d
- DECRETO 2017-1623 [adxudicación contrato sinalizac
- CONTRATO sinalización_ firmado(1)
CONTRATACIÓN "MELLORA DA EFICIENCIA ENERXÉTICA NO ALUMEADO PÚBLICO. PARQUE EMPRESARIA AREAS, TUI.
Data de fin de prazo:2017-12-21 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente: 2059/2017
ANUNCIO
INCORPÓRASE NO APARTADO DE DOCUMENTOS RESOLUCIÓN ADJUDICACIÓN CONTRATO.
- PCAP Mellora da eficiencia enerxética no alumeado
- proxecto mellora da eficiencia enerxética no alume
- DECRETO 2017-1353 [DECRETO Nomeamento Mesa de Con
- Acta Mesa Contratación - Mellora Eficiencia Enerxé
- ACTA MESA de CONTRATACIÓN Mellora Eficiencia Enerx
- ACTA MESA de CONTRATACIÓN Mellora Eficiencia Enerx
- Anuncio Mesa Contratación.Informe baixa temeraria.
- Acta Mesa Contratación.Posta coñecemento informe.
- Acta mesa rectificación erros transcripción e pron
- notificación resolución exclusion licitadores e r
- DECRETO 2017-1600 [resolución adxudicación alumead
- CONTRATO alumbrado_firmado_21_12_2017__(4)
LICITACIÓN EXPLOTACIÓN DO SERVIZO DE CAFETERIA DO CENTRO INTERFEDERADO DE TUI.
Data de fin de prazo:2017-07-26 00:00:00 Convocatoria: Convocatoria
Expediente:
ANUNCIO
ANUNCIO Aprobado por Resolución da Alcaldía de data 22 de xuño 2017 o expediente de contratación da explotación de cafetería do Centro Interfederado de Tui, por procedemento aberto, cun único criterio de adxudicación e tramitación urxente, exponse ao público e se procede á apertura do prazo de presentación de proposicións. 1.- Entidade Adxudicataria: Concello de Tui. 2.- Obxecto do contrato: Explotación Ccafetería do Centro Interfederado de Tui. CPV: 55000000-0 3.- Tramitación, procedemento e forma de adxudicación: a) Tramitación: Urxente. b) Procedemento: Aberto. c) Criterio de Adxudicación: prezo á alza sobre o importe sinalado como canon anual de explotación a satisfacer á administración. 4.- Cánon de explotación: 4.744,80 euros/ano (IVE incluído) ( mínimo, sen prexuízo ofertas á alza). 5.- Duración do contrato: 2 anos (prórroga anual ata un máximo de 4 anos, incluídas as prórrogas que se subscriban). 6.-Garantías : Definitiva: 5% do importe de adxudicación, excluído IVE. 7.- Obtención de documentación e información: Durante o prazo de presentación os pregos poderán ser examinados e retirar copia dos mesmos no departamento de Secretaría-Servizo de Contratación, en horario de 9,00 a 14,00 h. Tfono: 986603625.- Fax:986604148. Data límite día anterior ó do remate de presentación de ofertas. Poderán consultar as bases de licitación, pregos administrativos e demais documentación no Perfil do Contratante da páxina web (www.concellotui.org). 8.- Solvencia económica e financeira: Exento, conforme artigo 11.5 R.D. 1098/2001. 9.- Solvencia técnica e profesional: Acreditación conforme á cláusula 10ª do PCAP. 10.- Presentación de ofertas: a).- Data límite: 8 días hábiles contados a partir do día seguinte ao de publicación do anuncio no BOP de Pontevedra e no perfil do contratante (www.concellotui.org), en dous sobres pechados e conforme establece o prego de cláusulas administrativas. b).- Documentación a presentar: A que figura no PCAP. c).- Lugar de presentación: Rexistro xeral do Concello de Tui, en horario de apertura ao público, ou ben en calquera das formas permitidas no artigo 16.4 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, do PAC. Tui, O Alcalde, Enrique Cabaleiro González. Documento asinado dixitalmente.
LICITACION CONTRATACIÓN SERVIZO DE LIMPEZA VIARIA DO CONCELLO DE TUI. CONTRATO SUXEITO A REGULACION HARMONIZADA, POR PROCEDEMENTO ABERTO CON MULTIPLICIDADE DE CRITERIOS DE VALORACIÓN.
Data de fin de prazo:2018-03-01 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente: 1/2017
ANUNCIO
FORMALIZACIÓN DE CONTRATO DE "SERVICIO DE LIMPIEZA VIARIA DEL AYUNTAMIENTO DE TUI" , EL CUAL SE PUEDE VER EN EL APARTADO DE DOCUMENTOS. AL MISMO TIEMPO PODRÁN CONSULTAR LA NOTIFICACIÓN DE LA ADJUDICACIÓN DEL CONTRATO EN EL PERFIL DEL CONTRATANTE DE LA PÁGINA DE LA SEDE ELECTRÓNICA DEL AYUNTAMIENTO ( (WWW.CONCELLOTUISEDEELECTRONICA.GAL), DADO QUE PUEDE HABER ALGÚN PROBLEMA INFORMÁTICO PARA ABRIR EL DOCUMENTO DESDE LA PÁGINA WEB.
- 4. PCAP LIMPEZA VIARIA MAYO 2017(1)
- Pliego de Prescripciones Tècnicas. Servicio de Li
- Información de traballadores e socios traballadore
- Información complentaria de convenio e retribución
- nueva información facilitada en relación a socios
- nueva información facilitada en relación a socios
- DECRETO 2017-1252 [Decreto Mesa de Contratación S
- ACTA mesa de contratación apertura sobre nº1 contr
- anuncio convocatoria mesa contratación contrato li
- ACTA MESA de CONTRATACIÓN-Subsanación documentació
- mesa sobre 2 puntuaciones(2)
- mesa sobre 3 puntuaciones y propuesta licitador of
- notificación Acuerdo de Pleno requirimento contrat
- DECRETO 2018-0045 [convocatoria Mesa de Contrataci
- Acta de la Mesa de Contratación.Examen documentaci
- notificacion adjudicacion contrato limpieza viaria
- contrato servicio limpieza firmado(4)
- anuncio formalización contrato servizo limpeza(3)
CONTRATACIÓN OBRA RESTAURACIÓN PALCO DA MÚSICA NO CANTÓN DE DIOMEDES
Data de fin de prazo:2017-08-28 00:00:00 Convocatoria: Adxudicacion definitiva
Expediente: 68/2017
ANUNCIO
Resolución adxudicación
- PCAP Restauración Palco da Música no Cantón de Dió
- Proyecto completo
- DECRETO 2017-0893 [DECRETO Nomeamento Mesa de Con
- anuncio resolución convocatoria mesas subsanación
- Acta mesa subsanación sobre nº 1.
- Acta mesa apertura sobre nº 2 proposta económica
- ACTA MESA de CONTRATACIÓN Apertura sobre nº1(3)
- Anuncio do DECRETO Convocatoria Mesa de Contratac
- dilixencia erro transcrición acta mesa de contrata
- ACTA MESA de CONTRATACIÓN Posta en coñecemento de
- certificado resolución adxudicación licitación Res
- DECRETO 2017-1380 [Resolución adxudicación Restaur
- DECRETO 2017-1380 [Resolución adxudicación Restaur
- DECRETO 2017-1380 [Resolución adxudicación Restaur
- DECRETO 2017-1380 [Resolucion adxudicacion Restaur
- DECRETO 2017-1380 [Resolucion adxudicacion Restaur
- Acta mesa apertura sobre nº 2 proposta económica(
- Acta mesa apertura sobre nº 2 proposta económica(
- DECRETO 2017-1380 [Resolucion adxudicacion Restaur
CONCESIÓN POSTO DE CAFETERÍA EN MERCADO DE ABASTOS
Data de fin de prazo:2017-07-03 00:00:00 Convocatoria: Licitacion desierta
Expediente: 335/2017
ANUNCIO
Ós efectos de proceder á licitación para a adxudicación da concesión demanial para explotación do posto de cafetería no Mercado Municipal de Abastos do Concello de Tui, exponse simultaneamente ó público o anuncio para a presentación de proposicións e as bases de licitación aprobadas por Acordo da Xunta de Goberno Local de data 20/04/2017, por un prazo de 30 días hábiles, ós efectos de presentación de proposicións e de reclamacións respectivamente, a contar dende a última publicación deste anuncio no BOP e no Perfil do Contratante da páxina web do concello (www.concellotui.org). 1.—ENTIDADE ADXUDICATARIA:Concello de Tui. 2.—OBXECTO DO CONTRATO: “Concesión de posto de Cafetería no Mercado de Abastos do Concello de Tui”. 3.—TRAMITACION , PROCEDEMENTO E FORMA DE ADXUDICACION: a) Tramitación: ordinaria. b) Procedemento: aberto. c) Forma: Único criterio adxudicación prezo á alza do canon anual. 4.—CÁNON E DURACIÓN DA CONCESIÓN: Canon anual mínimo de concesión: 1.763,16 €, IVE incluído. Así mesmo, o adxudicatario da licitación deberá abonar mensualmente a taxa por ocupación establecido na Ordenanza Fiscal da Taxa por Servizo de Lonxas e Mercados do Concello de Tui. Duración: 10 anos (prorrogable por un máximo de 2 anos mais). 5.—GARANTIAS: —Definitiva : equivalente ó 5% do importe da adxudicación. 6.—OBTENCION DE DOCUMENTACION E INFORMACION: Secretaría do Concello de Tui. Tfno.: 986.60.36.25. fax: 986.60.41.48. Data límite de obtención de documentación e información: día anterior ó do remate de presentación de propostas. 7.—CRITERIOS BASE PARA A ADXUDICACIÓN -Mellor prezo que se ofreza, que en ningún caso será inferior ao canon mínimo establecido. 8.—PRESENTACION DAS OFERTAS: a.—Data límite: 30 días hábiles contados a partir do seguinte ó da última publicación do edicto no BOP e no Perfil do Contratante da páxina web do concello (www.concellotui.org) b.—Documentación a presentar: a que figura no prego de condicións. c.—Lugar de presentación: Rexistro Xeral do Concello de Tui, de 9 a 14 horas. 9.—APERTURA DE PROPOSICIONS: Terá lugar en acto público, e deberá efectuarse no prazo máximo dun mes contado dende a data de finalización do prazo para presentar as ofertas. 10.—GASTOS: Serán de conta do adxudicatario: Os que se fan constar na cláusula 23 do prego de condicións. Tui, O Alcalde, Enrique Cabaleiro González. Documento asinado dixitalmente
CONTRATACIÓN DO SERVIZO DE CAMPAMENTOS DE VERÁN 2017
Data de fin de prazo:2017-07-07 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
RESOLUCIÓN ADXUDICACIÓN CONTRATO DE DATA 06/07/2017 QUE SE INCORPORA NO APARTADO DE DOCUMENTOS DESTE CONTRATO.
- Pliego Claúsulas Administrativas Particulares Camp
- Pliego prescripcións técnicas Campamento verano 20
- Anuncio decreto Mesa de Contratación e apertura s
- Acta mesa contratacion sobre nº 1
- Anuncio Mesa de Contratación campamento de verán 2
- Acta subsanación documentación administrativa. Con
- DECRETO 2017-0691 [convocatoria campamento urbano
- Acta Mesa Contratación Servizo Campamento. Apertur
- Acta Mesa Contratación Servizo Campamento Verán 20
- Acta Mesa de Contratación. Contratación Servizo Ca
- Notificación resolución adxudicación campamento de
CONTRATACIÓN SERVIZO ELABORACIÓN DE INVENTARIO DE CAMIÑOS E VÍAS MUNICIPAIS DO CONCELLO DE TUI.
Data de fin de prazo:2017-11-20 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
FORMALIZACIÓN CONTRATO
- Memoria técnica
- prego cláusulas administrativas
- Anuncio Nomeamento Mesa de Contratación e data ap
- anuncio convocatoria mesa inventario 06-06(4)
- Acta Mesa de Contratación servizo Elaboración inve
- Acta Mesa contratación servizo Elaboración inventa
- Anuncio mesa contratación Inventario camiños e vía
- ACTA MESA de CONTRATACIÓN-Apertura sobre nº 2(1)
- Acta Mesa Contratación sobre nº 3 - criterios que
- anuncio convocatoria mesa contratación(1)
- Acta mesa de contratacion posta en coñecemento inf
- DECRETO 2017-1351 [REQUIRIMENTO Proposta mais vant
- Contrato administrativo de servizo Elaboración Inv
LICITACION CONTRATACIÓN OBRA "ACONDICIONAMENTO E AMPLIACIÓN DE EDIFICACIÓN PARA USO DE COMEDOR ESCOLAR COLEXIO Nº 2 DE TUI"
Data de fin de prazo:2017-07-05 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
RESOLUCIÓN DE ADXUDICACIÓN DE CONTRATO DE OBRA, QUE SE TRANSCRIBE EN DOCUMENTO PDF NO APARTADO DE DOCUMENTOS DA PRESENTE LICITACIÓN.
- Prego clausulas administrativas
- Proyecto
- Convocatoria mesa contratación
- Convocatoria Mesa sobre 2 Comedor nº2
- Acta mesa apertura proposta económica asinada
- DECRETO 2017-0512 [RESOLUCIÓN CONVOCATORIA Mesa b
- Acta Mesa Contratación Proposta Adxudicación Licit
- Notificación adxudicación acondicionamento e ampli
LICITACIÓN SUMINISTRO DE VEHÍCULO PARA SERVIZOS MUNICIPAIS DO CONCELLO DE TUI.-
Data de fin de prazo:2017-03-22 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
ACORDO DE ADXUDICACIÓN DE CONTRATO NA XUNTA DE GOBERNO LOCAL REALIZADA O DÍA 23 DE FEBREIRO 2017.- Empresa Adxudicataria: Talleres Robles, S.A., NIF A24023368 Enderezo: Avda. Constitución, nº 60, cp 24210 Mansilla de las Mulas (LEON) Prezo de adxudicación: Total 61.576,90€ (Base: 50.890,00. IVE: 10.686,90€. Mellora ofertada: Maior capacidade de carga do vehículo: 425 kg. de carga útil. Inclúese no apartado de documentos arquivo no que se transcribe o referido acordo.
LICITACION CONTRATACION OBRAS DE "REPARACIÓN, MELLORAS E CONSERVACIÓN DAS INSTALACIÓNS DEPORTIVAS MUNICIPAIS ALVAREZ DURAN (PECHES E OBRAS COMPLEMENTARIAS).
Data de fin de prazo:2016-12-01 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
Formalización de contrato asinado 01/12/2016, segundo arquivo adxunto.
- 09 2016 Pliego Clausulas Adminsitrativas obra muro
- Proyecto RMCIDM
- CERTIFICADO Convocatoria Mesa Contratación (Muro c
- decreto delegacion alcalde mesas de contratación
- ACTA MESA de CONTRATACIÓN Apertura sobre nº1 _ Mur
- ACTA MESA de CONTRATACIÓN Apertura sobre nº 2 _Mur
- ACTA MESA VALORACIÓN E PROPOSTA MAIS VANTAXOSA
- RESOLUCIÓN Adxudicacion Contrato Reparación (Muro)
- CONTRATO Muro Campo de Futbol
LICITACION CONTRATACION OBRA "PROXECTO DE MELLORAS NAS INSTALACIÓNS DEPORTIVAS MUNICIPAIS ALVAREZ DURAN"
Data de fin de prazo:2016-12-12 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
Formalización de contrato asinado 12/12/2016, segundo arquivo adxunto.
- 09 2016 Pliego Cláusulas Administrativas obra inst
- Proyecto MIDM
- CERTIFICADO Convocatoria Mesa Contratación (Instal
- decreto delegacion alcalde mesas de contratación
- ACTA MESA de CONTRATACIÓN Apertura sobre nº1 _ Ins
- ACTA MESA de CONTRATACIÓN Apertura sobre nº 2 _Ins
- ACTA MESA VALORACIÓN E PROPOSTA MAIS VANTAXOSA
- RESOLUCIÓN Adxudicacion Contrato Instalacións
- CONTRATO Cesped Campo de Futbol